Μετατίθεται οριστικά η λειτουργία των 3 σταθμών ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ και ΝΙΚΑΙΑ, της επέκτασης της Γραμμής προς Πειραιά. Ο λόγος δεν έχει να κάνει με κάποια κατασκευαστική καθυστέρηση αλλά για ..δικαστικούς λόγους.
Την συγκεκριμένη πληροφορία έκανε γνωστή ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κ. Παπαδόπουλος, στους κ.κ. Καπλάνη, Γιάγκα και Βασιλάκο παρουσία μας, στην πρόσφατη επίσκεψή του στην πόλη μας.
Πάντως υπάρχει καθυστέρηση και σε άλλα πράγματα όπως η παράδοση της πλατείας, το φύτεμα των παρτεριών επί της πλατείας και στα πεζοδρόμια της Ελ. Βενιζέλου.
Σημειώνουμε πως το φύτεμα έπρεπε να είχε ξεκινήσει από τις 10 Μαΐου και να είχε ήδη ολοκληρωθεί.
Σχετικά με το θέμα της καθυστέρησης πρόσφατα υπήρξε και ανάλογο άρθρο:
Όπως αναφέρουν πηγές του ypodomes.com ένας παράπλευρος Η/Μ διαγωνισμός που αφορά την προμήθεια BACS (σύστημα τηλεδιοίκησης), απολύτως απαραίτητος για τη λειτουργία του έργου έχει κολλήσει λόγω προσφυγής διαγωνιζόμενου η οποία καθυστερεί εδώ και καιρό στο ΣτΕ.
Αποτέλεσμα αυτού είναι να εγκλωβιστεί χρονικά η παράδοση αυτού του τμήματος σε εμπορική λειτουργία και προς το παρόν αν δεν υπάρξει η απόφαση του ΣτΕ είναι αδύνατον να γίνει κάποια πρόβλεψη για το πότε θα γίνει αυτό εφικτό.
Επίσης και το σύστημα TETRA χρίζει εγκατάστασης ενώ δευτερεύουσας σημασίας που δεν επηρεάζει τη λειτουργία αλλά την υπηρεσία επικύρωσης εισιτηρίων είναι η ανάγκη εγκατάστασης των πυλών εισόδου/εξόδου για την λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και αυτόματων πωλητών εισιτηρίων.
Από τα παραπάνω συμπερασματικά μπορούμε να πούμε πως θα ήταν παρακινδυνευμένη η όποια πρόβλεψη για την λειτουργία των 3 σημαντικών νέων σταθμών του Μετρό που θα διευκόλυναν την μετακίνηση δεκάδων χιλιάδων επιβατών καθημερινά.
Το νέο τμήμα Αγία Μαρίνα-Νίκαια συνδέει τις πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αγίας Βαρβάρας, του Κορυδαλού και της Νίκαιας με το δίκτυο του Αθηναϊκού Μετρό δίνοντας απευθείας πρόσβαση σε σημαντικού συγκοινωνιακούς κόμβους όπως το Σύνταγμα, η Ομόνοια, ο Κεντρικός Σιδηροδρομικός Σταθμός, η Δουκίσσης Πλακεντίας, το λιμάνι του Πειραιά και το Αεροδρόμιο της Αθήνας.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com