Το σήριαλ με το φρεάτιο της ΕΥΔΑΠ, στην οδό Γεννηματά, το οποίο τις τελευταίες ημέρες φωτογραφήθηκε όσο τίποτα άλλο στην πόλη μας, πήρε τέλος, λίγες ώρες από το δημοσίευμά μας και το ενδιαφέρον του Αντιδημάρχου κ. Σαββίδη.
Το πλημμυρισμένο επί δίμηνο φρεάτιο, εξ΄αιτίας βλάβης στη σωλήνα παροχής, επισκευάστηκε στην πραγματικότητα τη Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου, από συνεργείο της ΕΥΔΑΠ και όχι στα ψεύτικα, για τις ανάγκες φωτογράφησης και προβολής ορισμένων και της εφημερίδας τους, μέσω του διαδικτύου, με αποτέλεσμα να αυτογελιοποιηθούν.
Οι φωτογραφίες που δημοσιεύουμε, είναι από το σωστό φρεάτιο και όχι από άλλο.
Ας πάνε τώρα όσοι επιθυμούν να φωτογραφηθούν σε αυτό, όρθιοι, γονιπετής, στα τέσσερα, όπως τέλος πάντων θέλουν, στο πραγματικά επιδιορθωμένο φρεάτιο και να χρησιμοποιήσουν τις φωτογραφίες τους για τον προεκλογικό τους αγώνα ή για όποιον άλλον σκοπό θέλουν…
Διότι το έγραψε η “ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ”, πράγμα που σημαίνει πως είναι γεγονός και όχι FAKE NEWS.
Τι σημαίνει FAKE NΕWS, διαβάστε παρακάτω από την WIKIPEDIA:
Ψευδή νέα
Οι ψεύτικες ειδήσεις ή τα σκουπίδια ή οι ψευδο-ειδήσεις είναι ένας τύπος κίτρινης δημοσιογραφίας ή προπαγάνδας που αποτελείται από σκόπιμη παραπληροφόρηση ή φάρσες που διαδίδονται μέσω παραδοσιακών μέσων εκτύπωσης και εκπομπής ή μέσω διαδικτυακών κοινωνικών μέσων. Οι ψευδείς πληροφορίες συχνά προκαλούνται από δημοσιογράφους που πληρώνουν πηγές για ιστορίες, μια ανήθικη πρακτική που ονομάζεται δημοσιογραφία βιβλιαρίου επιταγών. Οι ειδήσεις έπειτα συχνά αντηχούνται ως παραπληροφόρηση στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά περιστασιακά βρίσκει το δρόμο της και στα βασικά μέσα ενημέρωσης.
Οι ψεύτικες ειδήσεις γράφονται και δημοσιεύονται συνήθως με σκοπό να παραπλανήσουν, προκειμένου να βλάψουν έναν οργανισμό, μια οντότητα ή ένα πρόσωπο, ή / και να κερδίσουν οικονομικά ή πολιτικά, συχνά χρησιμοποιώντας αισθησιασμό, ανέντιμη ή εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη τίτλους για την αύξηση της αναγνωσιμότητας. Ομοίως, οι ιστορίες και οι τίτλοι του clickbait κερδίζουν διαφημιστικά έσοδα από αυτήν τη δραστηριότητα.
Η σημασία των ψεύτικων ειδήσεων έχει αυξηθεί στην πολιτική μετά την αλήθεια. Για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, η δυνατότητα προσέλκυσης τηλεθεατών στους ιστότοπούς τους είναι απαραίτητη για τη δημιουργία εσόδων από διαφημίσεις μέσω διαδικτύου. Δημοσιεύοντας μια ιστορία με ψευδή περιεχόμενο που προσελκύει τους χρήστες από τους διαφημιζόμενους και βελτιώνει τις αξιολογήσεις. Η εύκολη πρόσβαση στα έσοδα από διαφημίσεις μέσω διαδικτύου, η αυξημένη πολιτική πόλωση και η δημοτικότητα των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, κυρίως η Facebook News Feed , έχουν εμπλακεί στη διάδοση ψευδών ειδήσεων που ανταγωνίζονται με νόμιμες ειδήσεις . Εχθροί κυβερνητικοί ηθοποιοί έχουν επίσης εμπλακεί στη δημιουργία και διάδοση ψεύτικων ειδήσεων, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια των εκλογών.