Δημόσιο: Αξιολόγηση από τους πολίτες με «Trip advisor» – Αρχή από ΚΕΠ, δήμους

.
Ένα σχέδιο που είχε ξεκινήσει επί υπουργίας Βορίδη και επιχειρήθηκε να εφαρμοστεί επί υπουργίας Κεραμέως, υπόσχεται να προχωρήσει η, υπό τον Θ. Λιβάνιο, νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών. Πρόκειται για την αξιολόγηση των υπηρεσιών του Δημοσίου από τους ίδιους τους πολίτες στα πρότυπα του «Trip advisor».

Συγκεκριμένα, οι πολίτες θα μπορούν να βαθμολογούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες μέσα από μία ηλεκτρονική πλατφόρμα στα πρότυπα του γνωστού «Trip advisor». Η νέα εφαρμογή θα ξεκινήσει τη λειτουργία της πιλοτικά από υπηρεσίες είναι «πρώτης γραμμής», δηλαδή, έχουν πολύ μεγάλο βαθμό αλληλεπίδρασης με τους πολίτες, όπως ΚΕΠ, δήμοι, εφορίες και νοσοκομεία, με στόχο να επεκταθεί σε όλο το Δημόσιο.

Πώς θα λειτουργεί
Η λειτουργία της θα είναι απλή: Για παράδειγμα ένας πολίτης που θα επισκέπτεται ένα ΚΕΠ θα έχει τη δυνατότητα ηλεκτρονικά να αξιολογήσει τις υπηρεσίες που του παρασχέθηκαν και το προσωπικό που τον εξυπηρέτησε ως προς τη συμπεριφορά, την ταχύτητα, την αποτελεσματικότητα, την εκπαίδευση ή και την κατάρτισή του. Δηλαδή, να αξιολογήσει τον τρόπο λειτουργίας του Κέντρου.

Επίσης, ένας πολίτης που νοσηλεύεται σε δημόσιο νοσοκομείο, θα έχει τη δυνατότητα μετά το εξιτήριό του μέσα από την να αξιολογήσει τις υπηρεσίες που του παρασχέθηκαν από το προσωπικό του νοσοκομείου (γιατρούς, νοσηλευτές. Διοικητικούς), τις υποδομές και τις εγκαταστάσεις του νοσοκομείου (θάλαμοι, κρεβάτια, τουαλέτες, θέρμανση/ψυξη κλπ) αλλά και την παρεχόμενη διατροφή, και, βεβαίως, με βάση όλα τα παραπάνω να βαθμολογήσει συνολικά το νοσοκομείο.

πηγή: Aftodioikisi.gr