Ο κ. Λάμπρος Μίχος διετέλεσε Δήμαρχος της πόλη μας, για αρκετά χρόνια.
Κατά τη διάρκεια της θητείας του πρόσφερε στο μέτρο των δυνατοτήτων του, ότι μπορούσε.
Κανένας δεν μπορεί να μηδενίσει το έργο του, ανεξάρτητα με τις προτεραιότητες που έβαζε.
Το όποιο έργο του είναι εδώ, υπαρκτό όπως και η ιστορία του.
Δεν χρειάζεται όμως από υποστηρικτές του, να υπερβάλλουν εαυτούς για να πείσουν ή να εντυπωσιάσουν τους συμπολίτες μας.
Γιατί το γράφουμε αυτό;
Διότι σε ανάρτηση της εφημερίδας “Δικαιοσύνη” που τον προβάλλει και συμπλέει με εκείνον, δικαίωμά της, αναφερόμενη στη συγκέντρωση που θα πραγματοποιήσει ο κ. Μίχος το Σάββατο 16 Φεβρουαρίου στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής, αναφέρει πως: “το Πάρκο ήταν ένα ακόμη πρωτοποριακό εγχείρημα και δημιούργημα του πρώην Δημάρχου το οποίο ακολούθησαν πολλοί Δήμοι της χώρας”.
ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ:
Δεν είναι όμως έτσι. Τα “Πάρκα Κυκλοφοριακής Αγωγής” ήταν μια παρέμβαση του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών σε όλη την επικράτεια, χρηματοδοτούμενα από το υπουργείο και η οποία εφαρμόστηκε πανελλαδικά σε πολλούς Δήμους της χώρας, μεταξύ των οποίων και στον δικό μας.
Παραπλεύρως δημοσιεύουμε τη μακέτα – πιλότο των Πάρκων του υπουργείου Μεταφορών, η οποία καθοδήγησε την Τεχνική Υπηρεσία και αναπροσαρμόστηκε και στο Δήμο μας.
Μάλιστα πολύ πριν ο τότε υπουργός κ. Μαντέλης αποφασίσει την χρηματοδότηση τέτοιων Πάρκων, σημειώνουμε πως η Θεσσαλονίκη διέθετε τέτοιο από το 1978, δηλαδή 21 χρόνια νωρίτερα…
Δεν ήταν λοιπόν κανένα πρωτοποριακό εγχείρημα και δημιούργημα του πρώην Δημάρχου κ. Μίχου, το οποίο ακολούθησαν πολλοί Δήμοι της χώρας.
Οι φανατικοί υποστηρικτές του, μην υπερβάλλουν λοιπόν. Ο κ. Λάμπρος Μίχος ίσως και να μην θέλει αυτή την υπερεκτίμηση, ίσως να μην τον ωφελεί πολιτικά κιόλας, να εμφανίζεται σαν ο πρώτος διδάξας…
Κάνουμε αυτό το σχόλιο, διότι ακούμε συχνά διάφορα όπως: “το εφάρμοσε στην πόλη μας πρώτος κι ακολούθησαν άλλοι Δήμοι” για διάφορα θέματα, θέλοντας να υπερεκτιμήσουν το έργο του.
Και για του λόγου το αληθές αναδημοσιεύουμε άρθρο μας του ΦΛΕΒΑΡΗ 1999, με το οποίο αποδεικνύετε ποιανού σχέδιο ήταν τα Κυκλοφοριακά Πάρκα, από το πολύτιμο φυσικά αρχείο της “ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ”.
Μάλιστα για τους παλαιότερους υπενθυμίζουμε πως ο κ. Μίχος και ο υπογράφων είχαν τόσο τηλεοπτική, όσο και ραδιοφωνικές κόντρες, ζωντανά στο ΣΚΑΪ, εκείνη την εποχή, τόσο για το κόστος του έργου, όσο και για τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα του παρόντος σχόλιου.
Πάρις Βαμβακόπουλος