Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη του νέου Διδακτικού έτους άρχισε – Τα Σχολεία σε τι κατάσταση είναι;

 

Σε δύο εβδομάδες το νέο διδακτικό έτος ξεκινά και οι μαθητές θα επιστρέψουν στα θρανία τους ή τα πρωτάκια για πρώτη φορά θα διαβούν την αυλόπορτα του χώρου, στον οποίο τους επόμενους εννιά περίπου μήνες θα δίνουν καθημερινά την παρουσία τους, εκτός βεβαίως των εορτών, αργιών και Σαββατοκύριακων.

Μία νέα σελίδα ανοίγει στη ζωή τους και όλα τα παιδιά έχουν τις ευχές όλων μας για πρόοδο και απόκτηση βάσεων να γίνουν άτομα ευσυνείδητα, χρήσιμα για την κοινωνία, την οικογένειά τους αλλά και για τον εαυτό τους κυρίως.

Βεβαίως για να πετύχει το ρόλο του το κάθε Σχολείο, χρειάζεται καλούς εκπαιδευτικούς, συνεργάσιμους γονείς και ασφαλές περιβάλλον.

Στη συντριπτική τους πλειοψηφία Δάσκαλοι και Καθηγητές δείχνουν αφοσιωμένοι στα καθήκοντά τους και αρκετές φορές υπερβάλλουν εαυτούς.

Οι Σύλλογοι Γονέων από την πλευρά τους έχουν αποδείξει πως είναι παρόντες και έτοιμοι να συνδράμουν σε κάθε προσπάθεια λύσης όποιου προβλήματος προκύψει.

Είτε  μέσω επαφών, είτε μέσω συνεισφοράς και συνεργασίας, είτε με διαμαρτυρίες ή υλική υποστήριξη.

Αφήσαμε τελευταία την αναφορά μας στο περιβάλλον των διδακτηρίων.

Τα Σχολεία  ανήκουν πλέον όσον αφορά την υποδομή και λειτουργία τους στους Δήμους.

Τα προβλήματα αρκετά και σαν κτήρια που καθημερινά φιλοξενούν εκατοντάδες παιδιά, οι φθορές είναι πολλές.

Η παλαιότητα επίσης των περισσοτέρων από αυτά απαιτεί συνεχές επισκευές και συντηρήσεις.

Κατά τη διάρκεια της περασμένης σχολικής χρονιάς γίναμε μάρτυρες να πέφτουν σοβάδες από τα ταβάνια Δημοτικών Σχολείων αλλά και Γυμνασίων, σε χώρους τους και επάνω στα θρανία τους.

Κακές επιλογές υλικών να υπερθερμένουν αίθουσες, τουαλέτες να έχουν προβλήματα, προαύλια να είναι επικίνδυνα, νερά να εισχωρούν σε αίθουσες και διαδρόμους και να υπάρχει συνεχώς ανάγκη επισκευών στους Σχολικούς Χώρους.

Ο Δήμος κατά τη διάρκεια των διακοπών της Πρωτοχρονιάς και του Πάσχα, προσπάθησε να συμμαζέψει κάπως τα πράγματα, αλλά είτε γιατί βρέθηκε απροετοίμαστος είτε γιατί δεν υπήρχε αρκετός χρόνος δεν προλάβαινε να επισκευάσει σωστά και ολοκληρωμένα προβλήματα και ζημιές.

Τους καλοκαιρινούς μήνες όντως έγινε μία προσπάθεια από το Δήμο, ίσως η μεγαλύτερη των τελευταίων χρόνων, για να επισκευαστούν και να  βελτιωθούν σχεδόν όλα τα διδακτήρια της πόλης μας.

Το πόσο πετυχημένες ήταν οι παρεμβάσεις του θα το δούμε όταν ξεκινήσουν τα Σχολεία και στην πορεία της Σχολικής Χρονιάς.

Ένα θέμα που ξένισε την προσπάθεια του Δήμου, ήταν οι συνεχείς αναρτήσεις φωτογραφιών από τα Σχολεία, εν ώρα επισκευών, με τον Δήμαρχο κ. Καπλάνη στις περισσότερες από αυτές.

Ορισμένοι το επικρότησαν, άλλοι το κατέκριναν.

Το θέμα χειρισμού και προβολής του έργου του κ. Καπλάνη είναι αποκλειστικά δική του υπόθεση, οπότε δεν γράφουμε τη δική μας.

Εμείς σαν εφημερίδα θα κρίνουμε κατά τη διάρκεια της Σχολικής Χρονιάς εάν οι εργασίες που έγιναν μόνωσης, στεγανοποίησης, λείανσης των προαυλίων, ελαιοχρωματισμών κτλ, έγιναν σωστά και αυτό είναι το ζητούμενο.

Υπήρξαν όμως και διαμαρτυρίες από  γονείς, καθηγητές κ.ά., οι οποίοι υποστήριξαν πως ο Δήμος εμφάνιζε έργα που είχαν γίνει με χρήματα, έξοδα και εργασία άλλων, σαν δικά του, αναρτώντας μάλιστα και φωτογραφίες αυτών, όπως π.χ. από το Β΄ Δημοτικό Σχολείο και το Β΄ Γυμνάσιο.

Εδώ όντως υπήρξε ένα θέμα και δεν είδαμε το Δήμο ή τον κ. Καπλάνη να απαντά, αφήνοντας να αιωρούνται αυτά τα σχόλια.

Καταγράφοντας τις παραπάνω απόψεις μας, ελπίζουμε ο Δήμος να ολοκληρώσει τις εργασίες και επισκευές σε όποια Σχολεία εκκρεμούν ακόμα και να έχουμε μια καλή Σχολική Χρονιά…