Όταν αποφασίστηκε και ανακοινώθηκε η επέκταση της γραμμής 3 του ΜΕΤΡΟ από την Αγία Μαρίνα προς τον Πειραιά, στα σχέδια του σταθμού, που η κατασκευή του ολοκληρώνεται και θα λειτουργήσει στο πρώτο εξάμηνο του 2020, συμπεριελάμβανε και την κατασκευή πάρκινγκ στην οδό Παλαμά.
Τα ακίνητα που βρίσκονται μεταξύ των οδών Πλατή και Ελευθερίου Βενιζέλου, δεσμεύτηκαν, αλλά το σχέδιο κατασκευής του δεν προχώρησε.
Όταν ξεκινήσει με το καλό η λειτουργία του Σταθμού και οι εκατοντάδες επιβάτες θα κατεβαίνουν με τα Ι.Χ. τους να πάρουν το ΜΕΤΡΟ, για να πάνε στις δουλειές τους, το σημερινό κυκλοφοριακό χάος και η δυσκολία εξεύρεσης χώρου στάθμευσης πέριξ της πλατείας Αγίας Ελεούσας, θα είναι παράδεισος, μπροστά σε αυτό που προβλέπεται να συμβεί.
Η 180 μοίρες στροφή της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, να μη κατασκευάσει τελικά το πάρκινγκ, δικαιολογείται από την αλλαγή αντίληψης της μετακίνησης των επιβατών προς και από τον Σταθμό, οι οποίοι θα εξυπηρετούνται από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, υποστηρίζει η Εταιρεία.
Αυτήν την απάντηση είχαμε πάρει σαν εφημερίδα όταν τον περασμένο Δεκέμβριο άνοιξε η Ελευθερίου Βενιζέλου και θέσαμε το ερώτημα για την κατασκευή του πάρκινγκ, στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κ. Παπαδόπουλο, παρουσία του Δημάρχου κ. Καπλάνη και του υπουργού Μεταφορών κ. Σπίρτζη.
Γνωρίζοντας την πραγματικότητα όμως και έχοντας την εμπειρία των άλλων σταθμών είναι βέβαιο πως τα ΜΜΜ δεν θα επαρκούν και τα Ι.Χ. θα μπλοκάρουν το σύμπαν.
Δεν θα υπάρχει χώρος στάθμευσης ούτε για τους μόνιμους κατοίκους και θα υπάρχει απίστευτο κυκλοφοριακό κομφούζιο.
Πιστεύουμε πως υπάρχει χρόνος να εφαρμοστεί η αρχική μελέτη και να κατασκευαστεί το πάρκινγκ.
Ας κάνει η Δημοτική Αρχή ακόμα μία κρούση προς τον υπουργό κ. Σπίρτζη και την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, εκλογές έρχονται μπορεί κάτι να πετύχει…