Η ΔΕΗ έχει βρει φαίνεται άλλον έναν τρόπο να μας παίρνει χρήματα, χωρίς να μας εξυπηρετεί όμως.
Γίναμε θύματα αυτής της τακτικής της ΔΕΗ αφού καλέσαμε επανειλημμένες φορές τη ΔΕΔΔΗΕ στο 10505 για αναγγελία βλάβης, αλλά το μόνο που καταφέραμε ήταν να χρεωνόμαστε την κλήση που κάναμε, χωρίς τελικά να εξυπηρετηθούμε.
Λάβαμε από συμπολίτη μας μήνυμα για συχνές διακοπές ρεύματος στην οδό Αθανασίου Διάκου, το Σάββατο 16 Δεκεμβρίου στις 7 το βράδυ και προσπαθήσαμε να πληροφορηθούμε από τη ΔΕΔΔΗΕ το γιατί.
Αμ δε! Σιγά μη βρίσκαμε άκρη.
Σε κάθε κλήση μας απαντούσε ένα μαγνητοφωνημένο μήνυμα το οποίο μας ενημέρωνε για τη χρέωση της κλήσης και μας ζητούσε να περιμένουμε.
Ενώ περιμέναμε δύο – τρία λεπτά ξαφνικά γίνονταν διακοπή της κλήσης.
Προσπαθήσαμε ξανά, αλλά το ίδιο αποτέλεσμα.
Τελικά δεν μπορέσαμε να μιλήσουμε με εκπρόσωπο της Εταιρείας και να πληροφορηθούμε το πως και το γιατί.
Θα προσπαθήσουμε όμως μήπως και πληροφορηθούμε κάτι.
Μήπως παρ΄ελπίδα ο Δήμος γνωρίζει κάτι;
Το μήνυμα του αναγνώστη μας είχε ως εξής:
Καλησπερα. Καθε μερα τετοια ωρα εδω και τρεις μερες εχουμε διακοπη ρευματος στην οδο αθανασιου Διακου στο υψος της Καραολη. Παιρνω τις βλαβες ΔΕΗ και δεν απαντουν. Μπορειτε να μαθετε τι γινετε? Μου ειχαν πει οτι υπαρχει βλαβη στη Παλαιων Πολεμιστων.
Εχει εδω και 3 μερες συνεχεια για πανω απο δυο ωρες και συνηθως αυτη την ωρα 18:00 εως 20:00 και χθες επισης και απο τις 23:00 παλι τα ιδια.
Μα ειναι δυνατον καθε μερα τα ιδια?