Σε κλίμα ευχαρίστησης και αισιοδοξίας από τα μηνύματα και τις ανακοινώσεις που ακούστηκαν από τον Υπουργό Μεταφορών κ. Σπίρτζη και το Δήμαρχο της πόλης μας κ. Καπλάνη, η λεωφόρος Ελευθερίου Βενιζέλου δόθηκε για χρήση, ξανά σε πεζούς και οδηγούς.
Χωρίς φανφάρες και πανηγύρια η λεωφόρος λειτουργεί και πλέον ένα από τα δύο κυκλοφοριακά μαρτύρια εξέλειπε, επιτέλους. Το δεύτερο αυτό της γέφυρας της Στέφανου Σαράφη, ακόμα είναι άγνωστο πότε θα τελειώσει και πότε η γέφυρα θα παραδοθεί σε χρήση.
Ανανεωμένη με φαρδιά πεζοδρόμια και παρτέρια που θα φυτευτούν με λουλούδια και φυτά η κεντρική μας λεωφόρος είναι πραγματικό στολίδι και εφάμιλλη ή και καλύτερη από άλλες, άλλων Εμπορικών Κέντρων.
Ο φωτισμός της πολύ καλός και γενικά όταν ολοκληρωθούν τα έργα στα πεζοδρόμια θα είναι μοναδική εμπειρία για την πόλη μας, αλλά και σημείο αναφοράς.
Βεβαίως όλοι πρέπει να διατηρήσουμε αυτό το έργο και αργότερα την πλατεία και το Σταθμό ΜΕΤΡΟ καθαρά και να σεβόμαστε αυτό που παραλαμβάνουμε.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ:
Για να γυρίσουμε τώρα στην παρουσία του Υπουργού, οποίος ανακοίνωσε πως σε δέκα το πολύ μήνες θα παραδοθεί και η πλατεία σε χρήση, ενώ ο Σταθμός της πλατείας Αγίας Ελεούσας θα λειτουργήσει το πρώτο εξάμηνο του 2019, μαζί με εκείνους του Κορυδαλλού και της Νίκαιας. Η επέκταση της γραμμής 3, θα ολοκληρωθεί μετά από ενάμιση χρόνο από τον δικό μας σταθμό και θα ενώνει τον Πειραιά με το Αεροδρόμιο σε απευθείας γραμμή, χωρίς μεταβιβάσεις σε άλλες γραμμές.
Ο Δήμαρχος της πόλης μας κ. Γιώργος Καπλάνης μιλώντας πριν τον κ. Υπουργό τον ευχαρίστησε για την ανταπόκρισή του στο αίτημα του Δήμου μας να λειτουργήσει ο Σταθμός της πόλης μας μαζί με Κορυδαλλό και Νίκαια χωρίς να περιμένουμε την ολοκλήρωση του τερματικού σταθμού του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά. Σημείωσε επίσης, πως “η λεωφόρος Βενιζέλου δίνεται στην κυκλοφορία πολύ νωρίτερα από το επικαιροποιημένο πλάνο και χρονοδιάγραμμα, οκτώ μήνες νωρίτερα” τόνισε.
Επίσης ευχαρίστησε τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κ. Θεόδωρο Παπαδόπουλο για τη θετική ανταπόκρισή του σε διάφορα αιτήματα του Δήμου, την Κοινοπραξία, όπως επίσης του Μηχανικούς και όλους τους εργαζόμενους του έργου στην πόλη μας, για την επαγγελματική τους κατάρτιση και συμπεριφορά τους όλα αυτά τα χρόνια.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κ. Παπαδόπουλος, ευγενέστατα ευχαρίστησε επίσης το Δήμαρχο κ. Καπλάνη και τους συνεργάτες του για την άψογη συνεργασία και συμπληρώνοντας τον κ. Υπουργό στο θέμα της πλατείας δήλωσε πως όταν παραδοθεί η Πλατεία Αγίας Ελεούσας στο κοινό, θα διαθέτει περισσότερο πράσινο από αυτό που είχε πριν ξεκινήσουν τα έργα κατασκευής του Σταθμού.
Στη συνέχεια ο κ. Υπουργός με τον Δήμαρχο και τον Διεθύνοντα Σύμβουλο εισήλθαν στο χώρο της πλατείας όπου κατασκευάζεται ο σταθμός, ακολουθούμενοι από τεχνικούς, μηχανικούς και πολιτικά πρόσωπα.
Μετά από σύντομη ενημέρωση που έγινε στον Υπουργό για την πορεία των έργων και άλλα τεχνικής φύσεως θέματα, ο εκδότης της εφημερίδας μας κ. Βαμβακόπουλος Πάρις έκανε την μοναδική ερώτηση που δέχτηκαν οι παραπάνω στον χώρο του εργοταξίου.
Συγκεκριμένα τους ρώτησε εάν πρόκειται να κατασκευαστεί τελικά Δημοτικό Πάρκινγκ στην οδό Κωστή Παλαμά, όπως προέβλεπε η αρχική σύμβαση.
Ο διευθύνων Σύμβουλος κ. Παπαδόπουλος δέχτηκε πως όντως υπήρχε η κατασκευή Δημοτικού Υπόγειου Πάρκινγκ στην αρχική σύμβαση, αλλά η διεθνής αντίληψη πλέον απομακρύνεται από την ύπαρξη πάρκινγκ πλησίον των Σταθμών ΜΕΤΡΟ.
Η δρομολόγηση ΜΙΝΙ BUS, θα εξυπηρετεί καλύτερα τους επιβάτες του ΜΕΤΡΟ από και προς το Σταθμό και δεν θα χρειάζονται τη χρήση του οχήματός τους, κατέληξε.
Σχετικά με το θέμα αυτό ο Δήμαρχος κ. Καπλάνης μας δήλωσε πως δεν είναι ακόμα κάτι οριστικό και ο Δήμος θα προσπαθήσει για την απαλλοτρίωση των χώρων που είχαν επιλεγεί για το σκοπό αυτό.
Η αναμόρφωση της πλατείας και η λειτουργία του ΜΕΤΡΟ στην πόλη μας θα προσελκύσει χιλιάδες επισκέπτες στην πόλη μας και πρέπει να είναι όμορφη και λειτουργική για όλους.
Αφού ολοκληρώθηκε η ξενάγηση του κ. Υπουργού στο εργοτάξιο και τον περιβάλλοντα χώρο της πλατείας, ο Δήμαρχος κ. Καπλάνης προσκάλεσε τον κ. Σπίρτζη για ένα κάφε σε ένα από τα μαγαζιά της πλατείας.
Έτσι μικρός αριθμός ατόμων κατευθύνθηκε στο ΚΑΦΕ ΜΕΤΡΟ, που βρίσκεται κοντά στην είσοδο της εκκλησίας της Παναγίας Ελεούσας και συνέχισαν ανεπίσημα αλλά ουσιαστικά τη συζήτηση που είχε να κάνει για τη λειτουργία του ΜΕΤΡΟ και τις προοπτικές που θα ανοίξει στην πόλη μας και την ευρύτερη περιοχή.
Στο τραπέζι με τον Υπουργό κ. Σπίρτζη και τον Δήμαρχο κ. Καπλάνη κάθησαν ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κ. Παπαδόπουλος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Κοινοπραξίας J&P αβαξ κ. Μιτζάλης, ο Γεν. Γραμματέας του υπουργείου, ο Δήμαρχος Κορυδαλλού κ. Κασιμάτης, ο πρόεδρος του ΠΕΣΥΔΑΠ κ. Γουρδομιχάλης, οι Αστυνομικοί Διευθυντές Τροχαίας και Τάξης Δυτικής Αθήνας και ο Εκδότης μας κ. Πάρις Βαμβακόπουλος.
Σημειώνουμε πάντως πως τις τελευταίες ώρες γίνεται ο “κακός χαμός” στη διασταύρωση Βενιζέλου και Μεγ. Αλεξάνδρου.
Έχουν μπλοκάρει τα πάντα.
Η διάνοιξη της Βενιζέλου όπως ήταν φυσικό φέρει το κύριο κυκλοφοριακό φόρτο που έως τώρα είχε η οδός Καραολή, με αποτέλεσμα τα παρκαρισμένα οχήματα τόσο στην Βενιζέλου από Μεγ. Αλεξάνδρου έως Αφροδίτης και στις αρχές της Μεγ. Αλεξάνδρου τα φορτηγάκια της λαϊκής να είναι παρκαρισμένα πάνω στη στροφή και άλλα Ι.Χ., να έχουν μπλοκάρει τα πάντα.
Ένα ακόμα καθοριστικό σημείο είναι πως τα φανάρια της Βενιζέλου επειδή τόσα χρόνια ήταν ανενεργά δεν είναι συντονισμένα με εκείνα της Μεγ. Αλεξάνδρου και στο σημείο σπεύδει η εταιρεία της φωτοσήμανσης να συντονίσει τους ηλεκτρικούς φανοστάτες. Υπογραμμίζουμε όμως πως αυτός ο συντονισμός έπρεπε να είχε προβλεφθεί και τα φανάρια να ήταν συγχρονισμένα.
Στην φωτογραφία που ακολουθεί διακρίνονται δύο Ι.Χ. παρατημένα στη δεξία λουρίδα της Μεγ. Αλεξάνδρου επάνω στα φανάρια, καταργώντας τη λουρίδα που πάει ευθεία, ενώ αριστερά επάνω στη στροφή παρκαρισμένα αγροτικά ημιφορτηγά της Λαϊκής.