Η ΕΥΔΑΠ τουλάχιστον μέχρι τα τέλη του έτους, θα ακολουθήσει σκληρή γραμμή στους κακοπληρωτές καθώς θα κόβει το νερό για οφειλές πάνω από 100 ευρώ.
Πρόκειται για μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει το κύμα «δεν πληρώνω» που εκτινάσσει στα ύψη τις ληξιπρόθεσμες οφειλές.
Το τελευταίο δίμηνο, η νέα πολιτική της εταιρείας εκδηλώνεται με σαρωτικές διακοπές νερού που υπολογίζονται έως και 3.000 την εβδομάδα, πλήττοντας κυρίως τους μισθωτές ακινήτων. Μέχρι στιγμής υπολογίζεται ότι έχει υλοποιηθεί περίπου το 30% των δρομολογημένων επεμβάσεων, προκαλώντας συνθήκες έντασης στα υποκαταστήματα της ΕΥΔΑΠ από πολίτες που σπεύδουν μαζικά για να επανασυνδεθούν με το δίκτυο της εταιρείας.
Το πρόγραμμα διακοπών έχει εντατικοποιηθεί από τις αρχές Απριλίου και πλήττει κυρίως τα μισθωμένα ακίνητα, για τα οποία το νερό κόβεται για οφειλές πάνω από 100 ευρώ ή αν το πλήθος των ανείσπρακτων λογαριασμών ξεπερνούν τους 7 δηλαδή φτάνει τα δύο χρόνια.
Στα 203 εκατ. ευρώ οι απαιτήσεις από πελάτες και ΟΤΑ
Στο τέλος του 2016 οι συνολικές απαιτήσεις της ΕΥΔΑΠ από καταναλωτές και ΟΤΑ ανέρχονταν σε πάνω από 203 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας μείωση περίπου κατά 14 εκ ευρώ σε σχέση με το 2015. Παραμένουν όμως σε υψηλό επίπεδο με την πρόβλεψη για τους επισφαλείς πελάτες να υπερβαίνει τα 51 εκατ. ευρώ.
Πιλοτικό πρόγραμμα στο Δήμο μας υπέρ αδύναμων καταναλωτών
Η Γενική Διευθύντρια Πελατών της ΕΥΔΑΠ αποκαλύπτει πάντως ότι η επιχείρηση έχει ήδη ξεκινήσει ένα πιλοτικό πρόγραμμα με τον δήμο της Αγίας Βαρβάρας σε 322 νοικοκυριά που σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλους δήμους της Δυτικής Αττικής για την προστασία των αδύναμων καταναλωτών. Οι κοινωνικές υπηρεσίες των ΟΤΑ, θα έχουν την υποχρέωση να συντάσσουν εκθέσεις για κάθε ευάλωτο νοικοκυριό και σε όσους διαπιστώνεται πραγματική αδυναμία θα προβλέπεται από κούρεμα οφειλών ως διαγραφή απαιτήσεων.
πηγή: pronews.gr