Σε πλήρη λειτουργία έχει τεθεί ο νέος Οδηγός του Πολίτη της Περιφέρειας Αττικής από την Παρασκευή 28 Απριλίου. Μέσω της νέας εφαρμογής οι πολίτες, μέσα από ένα περιβάλλον φιλικό προς τον χρήστη, έχουν τη δυνατότητα να εντοπίσουν την υπηρεσία που τους ενδιαφέρει και να συγκεντρώσουν όλες τις βασικές πληροφορίες για την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, όπως τα έγγραφα, τον τρόπο, τον χρόνο καθώς και το σημείο επαφής.
Σύμφωνα με την Περιφέρεια Αττικής: “Η πρόσβαση στον νέο «Οδηγό του Πολίτη» είναι εφικτή είτε μέσω του ειδικού banner στην αρχική σελίδα του ιστότοπου της Περιφέρειας Αττικής (www.patt.gov.gr), είτε μέσω του παρακάτω συνδέσμου: www.pattikis.gr/citizen/ .
Με την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του «Οδηγού του Πολίτη» ολοκληρώνεται η πρώτη φάση του έργου «Αναβάθμιση Υπηρεσιών προς τους Πολίτες μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου 1539».
Το αμέσως επόμενο διάστημα πρόκειται να δοθούν προς χρήση και οι δύο επόμενες υπηρεσίες που αφορούν, αφενός στη λειτουργία ενός νέου σύγχρονου τηλεφωνικού κέντρου ενημέρωσης των πολιτών και αφετέρου στην ενεργοποίηση της δυνατότητας ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων και δικαιολογητικών για περισσότερες από 40 υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής. Με τον τρόπο αυτό η Περιφέρεια Αττικής αποσκοπεί στην απλοποίηση των διαδικασιών για την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων”.