
Όσο και να προσπαθεί η διοικούσα δημοτική αρχή μαζί με τους συνεργάτες της να καμουφλάρει τους πραγματικούς, ανομολόγητους στόχους του “πειραματισμού” πίσω από ωραίες λέξεις όπως αποτίμηση, ανατροφοδότηση, καταγραφή θετικών και αρνητικών, βελτίωση και άλλα τέτοια, προκειμένου να μας πείσει, δεν θα τα καταφέρει.
Τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι γονείς πλέον είναι πια… “ψυλλιασμένοι”.
Η αλήθεια είναι μία και αυτή είναι η εξής…
Η δημοτική αρχή χέρι-χέρι με τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης υλοποιούν σε απόλυτη συνεργασία την αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης.
Βάζουν επιθετικά πλέον σε εφαρμογή τον νόμο 4692/2020 με τον παραπλανητικό τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις».
Άλλωστε δεν είναι κάτι που το ακούμε για πρώτη φορά.
Είναι πλέον πασιφανές ότι η προσπάθεια γενίκευσης των πειραματικών σχολείων στον δήμο μας, ξεκάθαρα, είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την προσπάθεια να ενισχυθούν η διαφοροποίηση, η κατηγοριοποίηση, η δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, ο διαχωρισμός των μαθητών σε αρίστους και “κακούς”.
Αυτή η τάση της, καθώς και η περίεργη “αγάπη” που δείχνει για την “εκπαιδευτική αναβάθμιση”, μόνο καταστροφή θα μπορέσει να προκαλέσει στην σχολική ζωή των “άτυχων” μαθητών που δεν θα επιλεγούν να φοιτήσουν στα εν λόγω “πειραματικά σχολεία”.
Παρά τις διακηρύξεις της και τις φιέστες της, δεν έχει καμία σχέση με την ισότιμη,αναγκαία αλλά και επιβεβλημένη αναβάθμιση όλων των σχολείων του δήμου μας.
Είναι ηλίου φαεινότερον ο αντιδημοκρατικός κατήφορός της αφού σε καμία περίπτωση δεν λαμβάνεται υπόψη η γνώμη των συλλόγων διδασκόντων, των Συλλόγων Γονέων, της Ένωσης Γονέων, των συνδικαλιστικών οργάνων των εκπαιδευτικών κ.ο.κ
Συνολικά, η γενίκευση των πρότυπων και πειραματικών σχολείων σε κάθε περιοχή -που είναι και της μόδας τελευταία- η επιλογή και η συγκέντρωση των “καλών” μαθητών αντικειμενικά υποβαθμίζουν το σύνολο των σχολείων, ανακατανέμουν το μαθητικό δυναμικό, καταργούν τα γεωγραφικά όρια, ανοίγουν το δρόμο για την επιλογή σχολείου από τους γονείς.
Αυτό που θα πρέπει να γίνει καταννοητό από όλους μας είναι το γεγονός ότι αντικειμενικά ανοίγει πλέον ο δρόμος για τη δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων στον δήμο μας, με διαφορετική χρηματοδότηση, διαφορετικό πρόγραμμα, διαφορετικά μαθήματα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την μορφωτική εξέλιξη των “μη τυχερών” παιδιών μας.
Οι ανισότητες που βαφτίζονται “ευκαιρίες” και είναι για λίγους, απέχουν πολύ από την υψηλού επιπέδου εκπαίδευση για όλους, που είναι σύγχρονη ανάγκη και πατάει στις τεράστιες δυνατότητες που έχει ανοίξει η εποχή μας.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΛΟΥΚΟΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΤΟΥ 8ου ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ