Το όχημα σκουπάκι του δήμου το είδαμε σε δρόμους να καθαρίζει by paris / 29/12/2022 Είδαμε σε δρόμους της πόλης μας το αυτοκινούμενο σκουπάκι του δήμου. Είχαμε μήνες να το δούμε να κινείται και να σκουπίζει. Ας ελπίσουμε πως είναι λειτουργικά και μηχανολογικά έτοιμο για το έργο του… Share this: Share on X (Opens in new window) X Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Related Posts Αναψυκτήριο “ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ”, ο δήμος αποφάσισε τη διενέργεια δημοπρασίας για την εκ νέου εκμίσθωση του 11/06/2026 Ενοικιάζεται δημοτικό περίπτερο στην Ελ. Βενιζέλου 11/06/2026 Δεν ανάβει η λάμπα στην Παλ. Πολεμιστών, λόγω ΔΕΗ, υποστηρίζει ο δήμος, μας ενημέρωσε συμπολίτης μας 11/06/2026