Για τις τραγικές ελλείψεις σε προσωπικό, της παράδοσης των σταθμών Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός Νικαια καταγγέλλει το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Αττικό Μετρό.
Το σωματείο καλεί την πολιτική ηγεσία, αλλά και τη Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, να κινηθούν με την ίδια ταχύτητα και ζέση που κινήθηκαν προκειμένου να παραδοθούν σε εμπορική λειτουργία οι νέοι σταθμοί, αντίστοιχα και στο μείζων πρόβλημα της υποστελέχωσης των ηλεκτροδηγών.
Σημειώνεται ότι λόγω έλλειψης προσωπικού αλλά και διαθεσιμότητας συρμών, μόνο τα μισά δρομολόγια της γραμμής 3 θα φτάνουν στη Νίκαια, με τα άλλα μισά να τερματίζουν στο Αιγάλεω. Έτσι, μεταξύ των σταθμών Δουκ. Πλακεντίας και Αιγάλεω, τα δρομολόγια θα διέρχονται ανά 4′ τις ώρες αιχμής, ενώ μεταξύ Αγία Μαρίνα και Νίκαιας ανά 8′.
Εξ΄ου και οι καθυστερισεις στους χρονους αναμονης. Ας αφησει η δεξια κανονικοτητα τα επικοινωνιακα σοσου και να σπαταλει δημοσιο χρημα για να τους λιβανιζουν απο το πρωι μεχρι το βραδυ και να λενε το ειπαμε και το καναμε να λυσουν τα προβληματα τωρα που ειναι η αρχη γιατι απο Σεπτεμβρη που θα φανει περισσοτερο το προβλημα ο κοσμος θα φωναζει και δικιο θα εχει. Οι πολιτες της Β Αθηνας και της Β Πειραια δεν ειναι πολιτες Β κατηγοριας.
Σαφές πρόβλημα υποστελέχωσης φαίνεται πως υπάρχει όσον αφορά και τους εκδότες εισιτηρίων αφού τα εκδοτήρια των τριών νέων σταθμών θα στελεχωθούν από ιδιώτες, για περίοδο τουλάχιστον 3 μηνών.
Η ανακοίνωση του Σωματείου Ηλεκτροδηγών Αττικό Μετρό, έχει ως εξής:
Το άνοιγμα των νέων σταθμών Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια αποτελεί για μας τους ηλεκτροδηγούς μια νέα καθημερινή δοκιμασία η οποία έρχεται να προστεθεί στις ήδη υπάρχουσες που αντιμετωπίζει η ειδικότητα μας, δυσχεραίνοντας ακόμα περισσότερο το έργο μας.
Δυστυχώς οι «τραγικές», αυξανόμενες ελλείψεις που υπάρχουν σε προσωπικό, δεν μας επιτρέπουν να είμαστε ικανοποιημένοι για την παράδοση σε λειτουργία των νέων σταθμών αν και αντιλαμβανόμαστε πλήρως την σπουδαιότητα του έργου καθώς και τα οφέλη της χρήσης τους από τους πολίτες.
Καλούμε την πολιτική ηγεσία, αλλά και τη Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, να κινηθεί με την ίδια ταχύτητα και ζέση που κινήθηκε προκειμένου να παραδοθούν σε εμπορική λειτουργία οι νέοι σταθμοί, αντίστοιχα και στο μείζων πρόβλημα της υπο-στελέχωσης των ηλεκτροδηγών.
Με αυτό τον τρόπο, το έργο θα θεωρηθεί και από μας ολοκληρωμένο και η μελλοντική λειτουργία του θα γίνεται απρόσκοπτα.
πηγή : Athens Transport