.
Ο δήμος μας, όπως και οι υπόλοιποι δήμοι είναι υποχρεωμένοι να φροντίζουν για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και ασφάλεια στα όρια τους, γι΄ αυτό και στην αρμοδιότητά τους και ευθύνη περιλαμβάνονται και οι πινακίδες ΚΟΚ (τοποθέτηση – συντήρηση).
Πόσο ορθά γίνεται αυτό στην πόλη μας, όταν πινακίδες στην μία πλευρά του δρόμου, αθετούν άλλες που υπάρχουν στην άλλη πλευρά;
Χαρακτηριστικό παράδειγμα που προκαλεί κινδύνους στους οδηγούς για μετωπικές συγκρούσεις, είναι η οδός Κόδρου.
Ενώ επί της Βενιζέλου καταργήθηκε η άνοδος, που είχε επιτραπεί λόγω των έργων στην Παπαφλέσσα και αποκαλύφθηκαν τα απαγορευτικά σήματα, το ίδιο συμβαίνει και στην άλλη πλευρά της οδού (Στ. Σαράφη), με απαγορευτικό ως προς την κάθοδο.
Με αποτέλεσμα όποιος μπει από όποια κατεύθυνση είτε ανεβαίνοντας είτε κατεβαίνοντας την οδό Κόδρου, να θεωρείται παράνομος και σε περίπτωση τροχαίου να έχουν και οι δύο άδικο, αφού βάσει των πινακίδων, απαγορεύεται η διέλευσή της από τροχοφόρα, από Στεφ. Σαράφη ή την Ελ. Βενιζέλου.
Το ίδιο συμβαίνει και με την οδό Παπαφλέσσα, ενώ ο δρόμος είναι άνοδος (με την αλλαγή της οδού Κόδρου) υπάρχει απαγορευτικό σήμα αριστερής στροφής επί της Βενιζέλου προς τον δρόμο αυτόν (πριν τα έργα δεν υπήρχε).
Μία από τα ίδια και στην οδό Ραιδεστού. Ο μόλις τρία μέτρα δρόμος, χωρίς σήμανση περί μονοδρόμησής του, προκαλεί κυκλοφοριακό χάος στους οδηγούς αφού όταν συναντώνται ο ένας πρέπει να βάλει όπισθεν αφού λόγω της στενότητας του δρόμου δεν χωράνε και οι δύο. Σημειώνουμε πάντως πως υπάρχει απόφαση περί μονοδρόμησης του δρόμου, αλλά όσο δεν τοποθετούνται πινακίδες ΟΛΟΙ έχουν ΔΙΚΑΙΟ, προς όποια κατεύθυνση και αν κατευθύνονται.