Για τις δόξες και τα πολύχρωμα ή και όχι συντριβάνια (γράφει η Χριστιάνα Κρεββατά)

Ήταν παραμονές εκλογών όταν με ρώτησαν πως θα διαμορφωθεί η πλατεία της Παναγίας Ελεούσας με το μετρό κι η απάντησή μου ήταν να δείξω ακριβώς το σχέδιο που απεικόνιζε την τελική εικόνα της πλατείας. Σήμερα, που έχει πλέον αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για την παράδοση του έργου βλέπω ακριβώς εκείνη την εικόνα να παίρνει υπόσταση και το αποτέλεσμα είναι πολύ πιο όμορφο κι εντυπωσιακό από αυτό που περίμενα, κι η αλήθεια είναι ότι περίμενα πολλά από τον Καπλάνη. Τελικά, φαίνεται ότι δεν επρόκειτο για απλές υποσχέσεις, προεκλογικές υποσχέσεις κι ένα πρόγραμμα που μένει απλώς στα λόγια, αλλά για μια πραγματικότητα.

Βέβαια, ήταν κάτι αναμενόμενο, καθώς και στην περίπτωση του σταθμού «Αγία Μαρίνα» έδωσε λύση στα ηλεκτρομηχανολογικά, για τα οποία δεν είχε ασχοληθεί κανείς για 4 ολόκληρα χρόνια, και παρέδωσε το επί χρόνια «παγωμένο» έργο.

Η πλατεία της Παναγίας Ελεούσας θα αποτελεί πλέον στολίδι αυτής της πόλης και δικαιολογημένα, αφού θα είναι από τους πιο όμορφους σταθμούς που υπάρχουν στη χώρα μας.

Η διαμόρφωση του χώρου και η αρμονία του μου φέρνει στο μυαλό μόνο το μεράκι, τον κόπο και την αφοσίωση της προηγούμενης δημοτικής αρχής και της ομάδας που την πλαισίωσε για να υλοποιήσουν ένα «όραμα» που η πόλη μας το «οραματιζόταν» καιρό.

Ξέρετε, το ενδιαφέρον, η πρωτοπορία και η πρωτοτυπία φαίνονται στις πράξεις κι όχι στους βροντερούς τίτλους των εξαρτημένων φυλλάδων.

Αυτός είναι και ο λόγος που οι πολίτες εμπιστεύτηκαν το έργο αυτό στον τέως Δήμαρχο, ο οποίος παρέδωσε ένα σημαντικό, απαραίτητο και λειτουργικό έργο.

Ίσως, η σημασία του συγκεκριμένου έργου, μιας και πρόκειται για ένα εκσυγχρονιστικό έργο που θα αποτελεί μάλιστα σημείο αναφοράς και θα αναβαθμίζει ολόκληρη την πόλη, εντείνει την προσπάθεια ορισμένων να συνδέσουν αυτό το “στολίδι” με τον νυν δήμαρχο. Πολλές είναι οι προσπάθειες οικειοποίησής του, όπως και πολλών ακόμα έργων που φέρουν την υπογραφή του τέως Δημάρχου. Όμως, πρέπει να αποδεχτούμε την εξής αλήθεια: το ΜΕΤΡΟ είναι δημιούργημα του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΠΛΑΝΗ.

(Οι πιθανές αντιπαραθέσεις μεταξύ ενδιαφέροντος κι αδιαφορίας, δεν με θίγουν ούτε αλλάζουν την πραγματικότητα).

Χριστιάνα Κρεββατά