Ολοκληρώνεται ο έλεγχος των ακινήτων λόγω σεισμού – Έως 19 Αυγούστου οι αιτήσεις για οικονομική ενίσχυση των πληγέντων

Έως τις 19 Αυγούστου προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος από τα μικτά συνεργεία Μηχανικών Δήμου και Περιφέρειας, των ακινήτων των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν ζητήσει έλεγχό τους, στην πόλη μας, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν ζημιές και το μέγεθός τους εξ΄αιτίας του Σεισμού της 19 Ιουλίου 2019.

Ο έλεγχος των ακινήτων με βάση τις αιτήσεις των ιδιοκτητών, που έχουν ξεπεράσει τις 300, δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα διότι ορισμένοι από αυτούς είναι σε διακοπές, σε επαγγελματικά ταξίδια ή για διάφορους λόγους εκτός Αγίας Βαρβάρας.

Όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχος από τα κλιμάκια των μηχανικών και χαρακτηριστούν κίτρινα, όσα από αυτά χαρακτηριστούν, τότε Διμελής ή Τριμελής Επιτροπή μηχανικών αποκλειστικά της Περιφέρειας θα τα επισκεφτούν και θα συντάξουν το τελικό τους πόρισμα.

Πάντως αναλογικά η πόλη μας άντεξε το σεισμό και σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν δεν υπάρχουν μεγάλες ζημιές που να προκαλούν ανησυχία στα ακίνητα, αφού αυτές περιορίζονται στην τοιχοποιία και τους σοβάδες.

Με την ευκαιρία υπενθυμίζουμε πως η αιτήσεις για οικονομική ενίσχυση των πληγέντων από το σεισμό, ολοκληρώνεται τη Δευτέρα 19 Αυγούστου.

Σχετική ανακοίνωση του Δήμου αναφέρει:

Δ Η Μ Ο Σ Α Γ Ι Α Σ Β Α Ρ Β Α Ρ Α Σ

Αγία Βαρβάρα 2/8/2019

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΔΗΜΟΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΛΗΓΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ ΤΗΣ 19ΗΣ ΙΟΥΛΙΟΥ 2019

Ενημερώνουμε τους συμπολίτες μας που επλήγησαν από το σεισμό της 19ης Ιουλίου ότι έως και την 19 Αυγούστου έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτημα χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης.

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά είναι:

1. Αίτηση.
2. Αντίγραφο του εντύπου ταχείας αυτοψίας που διενεργήθηκε από τα μεικτά τεχνικά συνεργεία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Γ.Δ.Α.Ε.Φ.Κ. και του Δήμου.
3. Αντίγραφο δελτίου αστυνομικής ταυτότητας.
4. Δήλωση φορολογίας εισοδήματος τελευταίου έτους, έντυπο Ε1.
5. Αντίγραφο Εκκαθαριστικού Σημειώματος τελευταίου έτους, έντυπο Ε9.
6. Μισθωτήριο συμβόλαιο ή αντίγραφο λογαριασμού ΔΕΚΟ για ενοικιαζόμενη κατοικία.
7. Υπεύθυνη Δήλωση ότι δεν υπάρχει μεταβολή περιουσιακής κατάστασης ( του Ε9).
8. Υπεύθυνη δήλωση περί επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων.
9. Υπεύθυνη δήλωση των συγκατοίκων, σε περίπτωση που υπάρχουν, ότι συναινούν να χορηγηθεί σε αυτόν η ενίσχυση.
10. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης για πολύτεκνους.
11. Απόφαση έγκρισης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ για άτομα με αναπηρία.

Το έντυπο της αίτησης και οι υπεύθυνες δηλώσεις υπάρχουν στην ιστοσελίδα του Δήμου (www.agiavarvara.gr) και στις παρακάτω υπηρεσίες:

• Πρωτόκολλο στο Δημαρχείο (τηλ. 2132019318, 313)
• Τμήμα Κοινωνικής Πρόνοιας στο Δημαρχείο (τηλ. 2132019380, 379, 374)
• ΚΕΠ Ελ. Βενιζέλου 75 ( τηλ 2132060400)

Η κατάθεση της αίτησης είναι δυνατή έως και την 19 Αυγούστου 2019 από τις 8 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι.

Για καλλίτερη εξυπηρέτηση:

• Οι συμπολίτες μας που το επίθετό τους ξεκινά από Α έως Θ καταθέτουν την αίτησή τους στην υπηρεσία Πρωτοκόλλου του Δήμου.
• Οι συμπολίτες μας που το επίθετό τους ξεκινά από Ι έως Π καταθέτουν την αίτησή τους στο Τμήμα Κοινωνικής Πρόνοιας.
• Οι συμπολίτες μας που το επίθετό τους ξεκινά από Ρ έως Ω καταθέτουν την αίτησή τους στο ΚΕΠ.

Υπεύθυνος Αντιδήμαρχος για την Πολιτική Προστασία είναι ο κ. Σάββας Σαββίδης

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. ΚΑΠΛΑΝΗΣ