Σε διαρκή επικοινωνία από τις αρχές του καλοκαιριού βρίσκεται ο Δήμος μας, μέσω του Αντιδημάρχου κ. Λεωτσάκου, με τα Συνδικαλιστικά όργανα των Αστυνομικών, σχετικά με τη δρομολογηθείσα μετεγκατάσταση των υπηρεσιών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Δυτικής Αττικής και του τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών (Τ.Δ.Ν), από το Αιγάλεω, στο Δήμο Φυλής.
Οι Αστυνομικοί έχουν ενημερώσει τους Δήμους της περιοχής αρμοδιότητάς τους, γιατί δεν συμφωνούν με την μεταφορά των παραπάνω υπηρεσιών, υποστηρίζοντας και υπογραμμίζοντας μία σειρά από αρνητικές επιπτώσεις που θα έχει σε επιχειρησιακό κυρίως επίπεδο η στέγαση των παραπάνω υπηρεσιών στο Δήμο Φυλής.
Πληροφορηθήκαμε πως σύντομα το θέμα της μετεγκατάστασης θα έρθει στο Δημοτικό Συμβούλιο προς συζήτηση από τη Δημοτική Αρχή, ενώ ανάλογα προβλέπεται να πράξουν και οι υπόλοιποι Δήμοι της περιοχής μας.
Σημειώνουμε πως έχει προταθεί η μετεγκατάσταση των συγκεκριμένων Υπηρεσιών στο κτήριο του ΟΤΕ, που βρίσκεται στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου στην πόλη μας, αλλά μάλλον δεν χαρακτηρίζεται κατάλληλο λόγω έλλειψης υπόγειου πάρκινγκ, για τις ανάγκες των Υπηρεσιών.
Υπογραμμίζουμε πάντως πως σύμφωνα με πληροφορίες μας, το Υπουργείο Δημοσίας Τάξεως και Προστασίας του Πολίτη, δεν είναι διατεθειμένο να κάνει πίσω στην απόφασή του. Αυτό το συμπέρασμα βγήκε από επίσκεψη σε αυτό, εκπροσώπου του Δήμου Αιγάλεω, ο οποίος συζήτησε το θέμα και ενημέρωσε τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους Δήμους.
Παρακάτω δημοσιεύουμε ένα μέρος από το σκεπτικό των Συνδικαλιστικών Οργάνων των Αστυνομικών που αφορά το συγκεκριμένο θέμα και τη μετακόμιση:
“Ως γνωστόν η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Δυτικής Αττικής ως Υπηρεσία της Ελληνικής Αστυνομίας, συνιστά μία από τις πλέον οργανωμένες, επιχειρησιακές υπηρεσίες, με κύριο έργο και άξονα δράσης της, την πρόληψη και καταστολή του εγκλήματος και την προστασία του Κράτους και του δημοκρατικού πολιτεύματος.
Οι οργανωμένες και πάντα στοχευμένες ενέργειές της τελούνται στα πλαίσια της συνταγματικής τάξης, με απώτερο σκοπό την διασφάλιση της δημόσιας και κρατικής ευημερίας. Η κύρια δράση της διαμορφώνεται στην εξάρθρωση πολυμελών εγκληματικών οργανώσεων και στην πάταξη σοβαρότατων αδικημάτων όπως ανθρωποκτονίες, ληστείες, κλοπές, απάτες και διακίνηση ναρκωτικών. Στην επίτευξη του σκοπού της, άκρως επιβοηθητική τυγχάνει η εκ μέρους της χρήση της τεχνολογίας (άρση απορρήτου, φυσικές διακριτικές παρακολουθήσεις, βιντεοσκοπήσεις) καθώς και ειδικών μέσων που χρησιμοποιούνται όπως οχήματα και μοτοσικλέτες. Το ιδιαίτερο δε χαρακτηριστικό και η κατ’ επέκταση επιτυχία της Υπηρεσίας έγγυαται στην πάντα υπό πλήρη κάλυψη δράση της και συγκεκριμένα στην μυστική, αθέατη από εξωγενείς παράγοντες, διακριτική παρακολούθηση των υπόπτων μέσω της οποίας εξασφαλίζεται και η υψηλή προφύλαξη και προστασία των συμμετεχόντων Αστυνομικών.
Όσον αφορά το τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών (Τ.Δ.Ν), αυτό δρα κυρίως διεξάγοντας συστηματική και πολύμηνη αστυνομική έρευνα αξιοποιώντας κατάλληλα και συνδυαστικά στοιχεία, ευρήματα, αλλά και αποτελέσματα φυσικών και τεχνικών μεθόδων με στόχο την πάταξη της διακίνησης και του εμπορίου ναρκωτικών ουσιών, συνήθως ιδιαίτερα μεγάλων ποσοτήτων.
Αναφορικά με την εκδήλωση της οργανωμένης εγκληματικότητας ιδίως στο Ζεφύρι, είναι βεβαίως ευρέως γνωστά τόσο το υψηλό επίπεδό της όσο και η επικινδυνότητα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των δραστών. Η υψηλή εγκληματικότητα του Ζεφυρίου συνίσταται σε οργανωμένη παραβατική δράση, με οικογενειακό χαρακτήρα που σπανίως εκδηλώνεται στο ίδιο το Ζεφύρι, αλλά διαρθρώνεται σε ολόκληρη την Αττική. Στην περιοχή του Ζεφυρίου, αλλά και στις λοιπές περιοχές της Δυτικής Αττικής, όπως Αιγάλεω, Ασπρόπυργος, Αχαρνές, Άνω Λιόσια, εκδηλώνεται κυρίως υπό την μορφή διακίνησης ναρκωτικών και όπλων, καθώς και υπό την μορφή μικροεπεισοδίων όπως διατάραξη κοινής ησυχίας και απειλές. Ως εκ τούτου, παγιωθείσα τακτική των οικείων Δήμων συνιστά η στενή συνεργασία με τις ανωτέρω υπηρεσίες της Αστυνομίας ώστε να επιτυγχάνεται η αποτελεσματικότητα της αντιμετώπισης των εγκληματιών και να κατοχυρώνεται η ασφάλεια των πολιτών.
Αντιλαμβάνεται εύκολα κανείς ότι η κατά συνήθεια τέλεση συγκεκριμένων εγκλημάτων, συνδέεται άρρηκτα με την πολύ καλή μεταξύ τους οργάνωση και επικοινωνία, καθώς και με την αναγνωρισιμότητα των εκπροσώπων της αστυνομίας ώστε να διαφεύγουν της σύλληψης. Άλλωστε, ιδιαίτερα συχνό φαινόμενο στα πλαίσια της δράσης των εγκληματικών οργανώσεων, συνιστά και η τοποθέτηση συγκεκριμένων ατόμων, ακόμα και ανήλικων, προς διακρίβωση και παρακολούθηση των κινήσεων των αστυνομικών στην περιοχή, ώστε να πληροφορούν άμεσα τα λοιπά εγκληματικά μέλη να καλύπτονται και εν τέλει να διαφεύγουν της σύλληψης.
Τον Ιούλιο του έτους 2016, υπεγράφη μεταξύ του Γενικού Γραμματέα Δημοσίας Τάξης ως εκπροσώπου του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, του Δημάρχου Φυλής και του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας μνημόνιο συνεργασία με απώτερο σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων στην περιοχή της Φυλής όπου η εγκληματικότητα είναι έκδηλη. Τα συμβαλλόμενα μέρη, συμφώνησαν στην συνεργασία και τον συντονισμό της δράσης τους, προς επίτευξη της βελτίωσης της ποιότητα της ζωής των πολιτών στην ευρύτερη περιοχή της Φυλής, της εξασφάλισης της ευνομίας και ευταξίας στην περιοχή του Δήμου και γενικά της εμπέδωσης του αισθήματος ασφαλείας στην τοπική κοινωνία.
Στα πλαίσια της οργάνωσης της δράσης τους, ο Δήμαρχος Φυλής κ. Χρήστος Παππούς πρότεινε, την μεταφορά της Υ.Α.Δ.Α. καθώς και του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών, από την σημερινή έδρα της στο Αιγάλεω, μέσα στον Δήμο Φυλής, ειδικότερα σε κτίριο επί της οδού Κρητικού Πελάγους στο «ΠΑΡΚΟ ΠΟΛΗΣ» όπου έως σήμερα στεγάζεται η Πολεοδομία του εν λόγω δήμου.
Ωστόσο, οι λοιποί δήμοι, οι οποίοι οπωσδήποτε επηρεάζονται, ουδέποτε ερωτήθηκαν σχετικά με το εν γένει φλέγον ζήτημα και σχετικά με την μετεγκατάσταση των υπηρεσιών αυτών στο Ζεφύρι, η οποία θα διαδραματίσει αναντίρρητα καθοριστικό ρόλο ως προς την διαμόρφωση της εγκληματικότητας και στις λοιπές περιοχές της Δυτικής Αττικής.
Η πρόταση αυτή, της οποίας η υλοποίηση έχει ήδη δρομολογηθεί, παρουσιάζεται εκ μέρους των συμβαλλομένων στην σύνταξη του μνημονίου μερών ως ωφέλιμη δήθεν λύση προς την ενίσχυση με αστυνομικό προσωπικό της πολύπαθης περιοχής του Ζεφυρίου, προς την αποτελεσματικότερη δίωξη του οργανωμένου εγκλήματος καθώς και προς την εξοικονόμηση πόρων λόγω της αμισθί παραχώρησης του κτιρίου στο Ζεφύρι, εκ μέρους του οικείου Δήμου. Στην πραγματικότητα ωστόσο, μία και μόνο απλή επισκόπηση της διαμορφωθείσας υψηλής εγκληματικότητας στο Ζεφύρι, άγει αμέσως στο συμπέρασμα ότι η μετεγκατάσταση των δύο αυτών σωμάτων ασφαλείας μέσα στο Δήμο Ζεφυρίου, όχι μόνο δεν θα συντελέσει στην επίτευξη των ανωτέρω στόχων, αλλά θα καταστήσει και την δράση τους πλήρως ανέφικτη.
Οι λόγοι για τους οποίους δεν θα πρέπει επουδενί να πραγματοποιηθεί η μετεγκατάσταση των υπηρεσιών στο Ζεφύρι είναι πολυάριθμοι, με κυριότερους εξ αυτών τους εξής:
1. Η εν λόγω μετεγκατάσταση στο Δήμο Φυλής, συνεπάγεται αυτομάτως την ακύρωση των εργασιακών καθηκόντων όλων των εργαζομένων αστυνομικών της Υ.Α.Δ.Α και του Τ.Δ.Ν., καθώς η τέλεση των υπηρεσιακών καθηκόντων τους καθίσταται ανέφικτη. Το ανέφικτο δε της λειτουργικότητας αυτών των αστυνομικών υπηρεσιών, συνεπάγεται αυτομάτως την θέση σε κίνδυνο ολόκληρης της Δυτικής Αττικής, η οποία θα μείνει επί της ουσίας απροστάτευτη από την πλέον σημαντική αστυνομική επιτήρηση και θα καταστεί εν τέλει βορά στα χέρια των εγκληματιών, λαμβανομένης υπόψη της εν γένει ιδιαίτερα υψηλής εγκληματικότητας στην περιοχή.
Η γειτνίαση των υπηρεσιών με πυρήνες υπόπτων, θα επιφέρει μια «αναγνωρισιμότητα» των μέσων που χρησιμοποιούνται από την υπηρεσία, γεγονός που θα δυσχεράνει ενέργειες και κινήσεις εφόσον θα γίνονται εύκολα αντιληπτές. Ειδικότερα, καθίστανται ανέφικτες όλες οι φυσικές παρακολουθήσεις μελών εγκληματικών οργανώσεων που διαπράττει ληστείες, κλοπές, απάτες, ή τελεί διακίνηση ναρκωτικών, καθώς τα υπό κανονικές υπηρεσιακές συνθήκες, άγνωστα οχήματα και μοτοσυκλέτες της Υ.ΑΔ.Α και του Τ.Δ.Ν. θα γίνονται εύκολα διακριτά ακόμα και από ανήλικους, οι οποίοι έχουν τεθεί γι’ αυτόν τον σκοπό της διακρίβωσης των αστυνομικών και της εν συνεχεία ενημέρωσης των λοιπών εγκληματικών μελών ώστε να προφυλάσσονται και να διαφεύγουν της σύλληψης.
2. Η ταχύτητα με την οποία θα μεταφέρονται οι πληροφορίες κίνησης των μελών της Υ.Α.Δ.Α και του Τ.Δ.Ν, εφόσον γίνουν γνωστοί οι αστυνομικοί και στοχοποιηθούν τα οχήματα και οι μοτοσυκλέτες τους, θα καταστήσει αναποτελεσματικές και αδύνατες τις αστυνομικές επιχειρήσεις όχι μόνο στο Ζεφύρι αλλά και σε όλους τους γειτονικούς δήμους, για παράδειγμα στον Ασπρόπυργο, στις Αχαρνές, στα άνω Λιόσια και στην Μάνδρα.
Το έργο της αναγνώρισης των αστυνομικών εκ μέρους των υπόπτων, δεν αποτελεί ιδιαίτερα δύσκολο εγχείρημα λαμβανομένων υπόψη των εξελιγμένων μεθόδων που χρησιμοποιούν, όπως φωτογράφιση μέσω κινητών τηλεφώνων, προσώπων και αυτοκινήτων, καθώς και των εκσυγχρονισμένων μέσων που διαθέτουν ώστε οι πληροφορίες τους να κινούνται ταχύτατα στις μεταξύ τους ομάδες και να προφυλάσσονται κατάλληλα, συνεχίζοντας ανενόχλητοι τα εγκληματικά σχέδιά τους.
3. Το ίδιο το προσφερόμενο εκ μέρους του Δημάρχου Φυλής κτίριο προς στέγαση της Υ.Α.Δ.Α και του Τ.Δ.Ν δεν πληροί σε καμία περίπτωση τις απαραίτητες προϋποθέσεις φύλαξης και προστασίας των μελών των συγκεκριμένων Υπηρεσιών και των οχημάτων και μοτοσυκλετών τους. Μάλιστα, κατόπιν ανάθεσης διενέργειας ελέγχου, για πολεοδομική νομιμότητα κτιρίου, την 7-12-2017, εκ μέρους της ένωσης Αστυνομικών Δυτικής Αττικής, στον μηχανολόγο Μιχαήλ Χριστοδούλη, και συντασσομένης της σχετικής τεχνικής έκθεσης, διαπιστώθηκε ότι «Κατά τον έλεγχο και σύμφωνα με την κείμενη πολεοδομική νομοθεσία ΓΟΚ, Κτιριοδομικός Κανονισμός, ΠΔ71/88 κλπ) το κτίριο έχει κατασκευασθεί σύμφωνα με την οικοδομική άδεια και πληροί τους όρους δόμησης (κάλυψη, ύψος, δόμηση, κλπ) πλην του κλιμακοστασίου. Το κλιμακοστάσιο ενώ θα έπρεπε σύμφωνα με το άρθρο 13 του ισχύοντος Κτιριοδομικού Κανονισμού να έχει κατ’ ελάχιστον ελεύθερο πλάτος κλίμακας 1.20μ ως ειδικό κτίριο, ωστόσο παρόλο που στα σχέδια της αδείας αναγράφεται ως πλάτος 1,20 μ. στην πράξη μετρήθηκε και ευρέθη να έχει πλάτος 1.05 μ. αντί 1,20 μ. Η ανωτέρω απόκλιση συνιστά πολεοδομική παράβαση και επιπλέον τίθεται θέμα μη τήρησης της ασφαλούς όδευσης διαφυγής ατόμων σε περίπτωση κινδύνου και με βάση τον ισχύοντα κανονισμό προστασίας των κτιρίων (ΠΔ 71/88) όσον αφορά τα θέματα παθητικής πυρασφάλειας».
Συνεπώς, η μετεγκατάσταση των υπηρεσιών στο εν λόγω κτίριο θέτει ευθέως σε κίνδυνο την ασφάλεια των εργαζομένων μελών της αλλά και των κρατουμένων, ειδικά αναλογιζομένου του ελλοχεύοντος κινδύνου πυρκαγιάς ή εμπρησμού κατά την εκδήλωση γενικευμένης σύρραξης έξωθεν του κτιρίου, σε περιπτώσεις συλλήψεων υπόπτων.
Περαιτέρω, δεν διαθέτει το άκρως απαιτούμενο από τις περιστάσεις περιφραγμένο πάρκινγκ. Κατ’ αυτόν τον τρόπο τα οχήματα των αστυνομικών γίνονται κυριολεκτικά βορά στα χέρια των εγκληματιών οι οποίοι δεν θα διστάζουν να τα καταστρέφουν ολοσχερώς με τη χρήση μολότοφ, πρακτική ιδιαίτερα συνήθης και προσφιλής σε αυτούς.
4. Σε ιδιαίτερα κρίσιμο κίνδυνο τίθεται το ίδιο το προς στέγαση της Υ.Α.Δ.Α και του Τ.Δ.Ν κτίριο, πολλώ δε μάλλον η εν γένει περιοχή του Ζεφυρίου και της Δυτικής Αττικής και η ασφάλεια των ιδιωτών, από τις πολυάριθμες καθημερινές συγκεντρώσεις κατοίκων, οι οποίες θα λάβουν αναντίρρητα τον χαρακτήρα σύρραξης, έξωθεν του κτιρίου, ακόμα και από 300 έως 400 άτομα, εκφράζοντας με άκρως επικίνδυνους τρόπους την εναντίωσή τους σε συλλήψεις των δραστών.
5. Εξίσου δυσάρεστα αναμένονται τα αποτελέσματα της μετεγκατάστασης της Υ.Α.Δ.Α και του Τ.Δ.Ν. στο Ζεφύρι και αναλογιζομένου του αντίκτυπου της «απομυθοποίησης» των υπηρεσιών αυτών στην συνείδηση των υπόπτων. Οι περί ου ο λόγος, αν και αδίστακτοι ως προς την οργάνωση και την επιτυχία των εγκληματικών σχεδίων τους, αισθάνονται σίγουρα περισσότερο φόβο θεωρώντας ότι οι εν λόγω υπηρεσίες απαρτίζονται από πληθώρα μελών, πεποίθηση η οποία σε περίπτωση μετεγκατάστασης των υπηρεσιών θα διαψευστεί.
6. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στο μέγεθος της διακύβευσης της ασφάλειας των ιδιωτών-παθόντων από την δράση ορισμένων, σε περίπτωση μεταφοράς των Υπηρεσιών στο Ζεφύρι. Το έργο της Υ.Α.Δ.Α και του Τ.Δ.Ν. θα καταστεί έτι δυσχερέστερο από την εμφιλοχώρηση κινδύνου εκδήλωσης νέων επεισοδίων εξαιτίας της άμεσης επαφής των δραστών ή των συγγενών τους, οι οποίοι ως ανωτέρω εξετέθη ανά δεκάδες θα συρρέουν έξωθεν του κτιρίου επιδιώκοντας να εισχωρήσουν σε αυτό αποσπώντας τους δράστες. Ευλόγως ωστόσο, και μόνη η διάδοση των συρράξεων θα λειτουργήσει άκρως ανασταλτικά στην απόφαση των πολιτών να προσέρχονται στην Υπηρεσία και να προβαίνουν στην αναγνώριση των εγκληματιών, συνεπώς η εν λόγω άκρως επιβοηθητική για την αστυνομία διαδικασία θα καταστεί αδύνατη.
7. Περαιτέρω, η μετεγκατάσταση της Υ.Α.Δ.Α και του Τ.Δ.Ν στο Ζεφύρι, συνεπάγεται την απομάκρυνση από συνεργαζόμενες υπηρεσίες όπως τα δικαστήρια, ή η Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών η οποία θα επιφέρει επίσης πλήγμα στην οργάνωση και την λειτουργικότητα των υπηρεσιών. Η αναμενόμενη ζημία θα αφορά κόστος τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα, καθώς οι πολλαπλές μετακινήσεις γα την επίτευξη της συνεργασίας των υπηρεσιών θα συντελέσουν βεβαίως στην αύξηση των ωρών εργασίας των αστυνομικών αλλά και στην αύξηση της χρήσης των καυσίμων για την κίνηση των οχημάτων. Το κόστος υπολογίζεται ακόμα μεγαλύτερο αν συνυπολογισθούν οι εν γένει ζημίες και φθορές που με μαθηματική ακρίβεια αναμένονται από τις συρράξεις που θα εκδηλωθούν, όπως έχει διδάξει η ίδια η ιστορία και το παρελθόν.
8. Γνωστή είναι επίσης η πάγια τακτική των υπηρεσιών αυτών να κινούνται με μυστικότητα και αιφνιδιασμός ως προς την σύλληψη των κακοποιών. Διαδεδομένη μάλιστα τακτική συνιστά και η αποστολή αστυνομικών της ασφάλειας, σε διαφορετικούς της συνήθους υπηρεσίας τους, τόπους ώστε να παρακολουθήσουν και εν τέλει να συλλάβουν τους επικίνδυνους δράστες. Πράγματι, τα μέλη των υπηρεσιών ασφαλείας που προέρχονται από άλλες περιοχές μόνιμης υπηρεσίας, έχουν έναντι των αστυνομικών που υπηρετούν μονίμως εκεί, το πλεονέκτημα της αθέατης και μυστικής δράσης, διότι τα πρόσωπα και τα οχήματα που χρησιμοποιούν δεν είναι γνωστά στα εγκληματικά στοιχεία. της Αθήνας.
Συμπερασματικά, η μετεγκατάσταση της Υ.Α.Δ.Α., του Τ.Δ.Ν καθώς και κάθε άλλης Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας ή ειδικής υπηρεσίας η οποία διαθέτει ομάδες εξειδικευμένων Αστυνομικών που φέρουν πολιτική περιβολή και χρησιμοποιούν ειδικά οχήματα, κρίνεται πραγματικά ασύμφορη για το Ελληνικό Δημόσιο, και όλους τους οικείους δήμους της Δυτικής Αττικής καθώς και για αίσθημα ασφαλείας των πολιτών.
Ιδιαίτερα αποτελεσματική αντιθέτως, κρίνεται αντί της μετεγκατάστασης της Υ.Α.Δ.Α. και του Τ.Δ.Ν, η εγκατάσταση υπηρεσιών τάξης, όπως Ομάδων Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (ΟΠΚΕ), Ομάδων Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙΑΣ), διμοιριών Υποδιεύθυνσης Αποκατάστασης Τάξης –Υποδιεύθυνσης Μέτρων Τάξης (Υ.Α.Τ.-Υ.Μ.Ε.Τ.), Υπηρεσιών Τροχαίας, ήτοι ένστολων αστυνομικών με ειδική αποτρεπτική και κατασταλτική του εγκλήματος δράση. Σχετική δε αναφορά στις ομάδες Ο.Π.Κ.Ε. γίνεται στο εν λόγω μνημόνιο συνεργασίας, η οποία αποτελεί σωστή πρόβλεψη.
Επειδή, παρά τα αντίθετα αναγγελλόμενα εκ μέρους των συμβαλλομένων στο υπό κρίση μνημόνιο μερών, και την διαβεβαίωσή τους ότι επιδιώκουν υγιή και παραγωγικό διάλογο και συνεργασία με τους οικείους δήμους της Δυτικής Αττικής, οι τελευταίοι ουδέποτε ερωτήθηκαν, ώστε να καταθέσουν σχετικώς τις απόψεις τους”.
Μετά τις παραπάνω επισημάνσεις των Αστυνομικών συνδικαλιστικών οργάνων, τα δημοτικά Συμβούλια των ενδιαφερομένων Δήμων, αναμένονται να προτείνουν:
Η υπηρεσία Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Δυτικής Αττικής και το τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών (Τ.Δ.Ν), να παραμείνουν, ως έχουν, στην σημερινή έδρα τους στο Αιγάλεω, στην οδό Μαρμαρά και να ανακληθεί η δρομολογηθείσα μετεγκατάστασή τους μέσα στον Δήμο Φυλής.