Πολίτες, άνεργοι, απευθύνθηκαν στην εταιρεία ΟΣΥ ΑΕ (τρόλεϊ και λεωφορεία) του ΟΑΣΑ, ζητώντας, όπως προβλέπει ο νόμος, τη διαγραφή προστίμων που τους επιβλήθηκαν στις μετακινήσεις τους για μη καταβολή κομίστρου από 2 Ιουλίου 2010 έως και 2 Ιουλίου 2015. Όμως, ακόμη και μετά την πάροδο σχεδόν δύο ετών, δεν έλαβαν οριστική απάντηση.
Ο Συνήγορος διαπίστωσε ότι, ενώ η εταιρεία ΣΤΑΣΥ Α.Ε. (μέσα σταθερής τροχιάς) προχωρούσε σε διαγραφή προστίμων, η εταιρεία ΟΣΥ ΑΕ παρέμενε σε αδράνεια, επί τη βάσει παλαιότερου νομοθετικού πλαισίου. Η Ανεξάρτητη Αρχή απευθύνθηκε στον ΟΑΣΑ, ζητώντας την παρέμβασή του, με τη μορφή ενδεχομένως έγγραφων οδηγιών προς την ΟΣΥ ΑΕ, για άμεση συμμόρφωση με τη νομιμότητα.
Μετά την παρέμβαση του Συνηγόρου, ο ΟΑΣΑ ζήτησε από την εταιρεία ΟΣΥ ΑΕ, να προβεί στη διαγραφή των προστίμων ανέργων που έχουν επιβληθεί στο χρονικό διάστημα από 2 Ιουλίου 2010 έως και 2 Ιουλίου 2015, για μη καταβολή κομίστρου, ακόμη και αν έχει εκκινήσει η διαδικασία βεβαίωσης και είσπραξης.