Στον 7ο όροφο του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μία ομάδα έξι ατόμων εργάζεται προκειμένου να φέρει εις πέρας ίσως την πιο δύσκολη αποστολή: να αλλάξει τη δημόσια εικόνα της Ελληνικής Αστυνομίας και να «εκσυγχρονίσει» το προφίλ της μέσα από το Facebook και το Twitter.
Η ΕΛ.ΑΣ. ποντάρει στα social media για να γίνει πιο εξωστρεφής και να έρθει πιο κοντά στην κοινωνία κι έτσι πριν από λίγο καιρό συστάθηκε η «ομάδα social media και δημιουργικού σχεδιασμού», η οποία εκτός από την καθημερινή διαχείριση των διαδικτυακών λογαριασμών έχει αναλάβει και τη δημιουργία επικοινωνιακών δράσεων ώστε να αναδειχθεί το «ανθρώπινο» πρόσωπο του Σώματος.
Η απόφαση ανήκει (και) στον αρχηγό της Αστυνομίας, αντιστράτηγο Κωνσταντίνο Τσουβάλα, ο οποίος έχει ήδη δώσει το στίγμα του – μία Αστυνομία δίπλα στον πολίτη. «Θέλουμε μία Αστυνομία ανθρώπινη, αποτελεσματική, ανοιχτή στην κοινωνία και στους πολίτες, μία Αστυνομία που να εγγυάται το αίσθημα ασφαλείας των πολιτών και ταυτόχρονα να εξασφαλίζει τα δικαιώματα και την αξιοπρέπειά τους» δηλώνει στο «Εθνος» ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. Στο πλαίσιο αυτό, η νεοσύστατη ομάδα των social media στελεχώθηκε από νέα σε ηλικία άτομα, με ειδίκευση στις νέες τεχνολογίες και την επικοινωνία.
Επικεφαλής της εξαμελούς ομάδας, η οποία υπάγεται στο γραφείο Τύπου του Αρχηγείου, είναι η 30χρονη Ιωάννα Μαρμαρού, η οποία από τον περασμένο Σεπτέμβριο έχει αναλάβει να «επανεκκινήσει» τους λογαριασμούς της ΕΛ.ΑΣ. στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το αποτέλεσμα είναι ήδη ορατό, με αρκετές επιτυχημένες επικοινωνιακές καμπάνιες να έχουν ήδη βγει στον αέρα. «Δημοσιεύουμε ειδήσεις που έχουν να κάνουν με την εξυπηρέτηση των πολιτών, όπως η κίνηση στους δρόμους, πληροφορίες για έκδοση διαβατηρίων, γνήσιο υπογραφών και άλλες χρηστικές πληροφορίες. Παράλληλα, ανεβάζουμε ειδήσεις που έχουν να κάνουν με το έργο της Αστυνομίας, όπως εξιχνιάσεις υποθέσεων και εξαρθρώσεις συμμοριών.
Στόχος μας είναι να φτάσουμε σε ένα επίπεδο όπου η ενημέρωση των πολιτών θα γίνεται σε “ζωντανή” μετάδοση” εξηγεί στο «Εθνος» η κυρία Μαρμαρού, η οποία προσθέτει ότι ένας από τους στόχους είναι να μάθει ο κόσμος την ΕΛ.ΑΣ. με διαφορετικό τρόπο, να δει και το ανθρώπινο πρόσωπό της.
Η ομάδα social media και δημιουργικού σχεδιασμού της ΕΛ.ΑΣ. έχει δημιουργήσει λογαριασμούς σε Facebook, Twitter, YouTube, ενώ υπάρχουν σκέψεις και για το Instagram.
πηγή: ΤΟ ΕΘΝΟΣ