e-κέντρο εξυπηρέτησης ασφαλισμένων από τον ΕΟΠΥΥ

 

18670976_11175-limghandler

Ε-κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών θα θέσει σε λειτουργία άμεσα ο μεγαλύτερος ασφαλιστικός φορέας της χώρας, ο ΕΟΠΥΥ, υπό την ομπρέλα του οποίου λαμβάνουν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη περισσότεροι από 10 εκατομμύρια ασφαλισμένοι.

Μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος, οι ασφαλισμένοι θα ενημερώνονται άμεσα για την πορεία των θεμάτων που τους αφορούν, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία του στις υπηρεσίες του Οργανισμού.

Στην e- αναδιαμόρφωση του ΕΟΠΥΥ συμπεριλαμβάνεται και το νέο διαδικτυακό του σπίτι, που αναμένεται να βγει στον αέρα το επόμενο διάστημα, δίνοντας έμφαση και προτεραιότητα στις ανάγκες των ασφαλισμένων όπως είναι για παράδειγμα η επικοινωνία των δικαιωμάτων τους.

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις δράσεις που παρουσίασε ο πρόεδρος του Οργανισμού, Σωτήρης Μπερσίμης, κατά τη διάρκεια συνεδρίου της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας- με στόχευση την κάλυψη των κενών στην εξυπηρέτηση του πολίτη.

Έτσι, μεταξύ άλλων, ο κ. Μπερσίμης ανακοίνωσε αλλαγές στον τρόπο προμήθειας υγειονομικού υλικού (π.χ. επιθέματα και γυαλιά οράσεως). Αυτό που ισχύει σήμερα είναι οι ασφαλισμένοι να καταβάλλουν το κόστος και έπειτα να αποζημιώνονται από τον ΕΟΠΥΥ, εφόσον καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Στόχός, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Οργανισμού, είναι σύντομα να δίδεται η δυνατότητα στους πολίτες να προμηθεύονται τα αναλώσιμα υλικά χωρίς να επιβαρύνονται οικονομικά, καθώς οι προμηθευτές θα αποζημιώνονται απευθείας από τον ΕΟΠΥΥ.

πηγή: ΤΑ ΝΕΑ