Γ. Πατούλης: «Ενισχύουμε το δίχτυ προστασίας και υποστήριξης των πολιτών μέσα από στοχευμένες πρωτοβουλίες και παρεμβάσεις. Κανένας πολίτης δεν θα είναι μόνος του»
Μεγάλη είναι η ανταπόκριση των πολιτών στην πρωτοβουλία που έλαβε η Περιφέρεια Αττικής και ο ΙΣΑ να ενεργοποιήσουν τον τετραψήφιο Τηλεφωνικό Κέντρο 1110, στο οποίο οι πολίτες από χθες έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον κορωνοϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών πολιτών που θέλουν υποστήριξη.
Ειδικότερα την πρώτη μέρα της λειτουργίας του το τηλεφωνικό κέντρο δέχθηκε πάνω από 1.500 κλήσεις. Το 60% των κλήσεων έγιναν για θέματα σχετικά με τον κορωνοϊό, το 8% των πολιτών αναζήτησε οδηγίες για ψυχολογική υποστήριξη, το 31% των κλήσεων αφορούσε θέματα κοινωνικής παρέμβασης, ενώ το 1% των πολιτών κάλεσε για να καταγγείλει φαινόμενα αισχροκέρδειας.
Το 61% των κλήσεων έγιναν από γυναίκες, έναντι του 39% που έγινε από άνδρες.
Οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον Νομό Αττικής 86% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με 3%.
Να σημειωθεί ότι με βάση το σχεδιασμό του νέου τετραψήφιου αριθμού 1110 οι πολίτες θα μπορούν να το αξιοποιούν και ως Τηλεφωνικό Κέντρο Βοήθειας και Πληροφόρησης για τον κορωνοϊό, όπως έπρατταν μέχρι σήμερα μέσω του 2142142000.
Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης επισημαίνει:
«Ενισχύουμε το δίχτυ προστασίας και υποστήριξης των πολιτών μέσα από στοχευμένες πρωτοβουλίες και παρεμβάσεις. Κανένας πολίτης δεν θα είναι μόνος του. Μέσα από τις καταγγελίες στο τηλεφωνικό κέντρο 1110, θα ενταθούν στοχευμένα οι έλεγχοι στην αγορά, ενώ παράλληλα θα γίνει χαρτογράφηση και των αναγκών των ευπαθών ομάδων που έχουν άμεση ανάγκη φροντίδας και υποστήριξης. Όλοι μαζί ενωμένοι σαν μία γροθιά θα δώσουμε αυτή την εθνική μάχη και θα την κερδίσουμε». {πηγή – patt.gov.gr}