Είμαι από την πέρα βρέχει γειτονιά, έτσι όπως χαρακτηρίστηκε η γειτονιά μου από ένα άρθρο που έγραψε κάποια κυρία Χαβαριώτη στην Δικαιοσύνη σήμερα, μένω 3 -4 σπίτια από την πλατεία ΖΑΝΑΕ, εκεί που μάζεψαν τα παιδάκια σαν εγκληματίες στο τμήμα για «εκφοβισμό» με σκοπό την σύνεση γιατί έγραψαν με μαρκαδόρο στις κούνιες της πλατείας.
Στην πλατεία που κι εγώ σαν ΠΑΙΔΙ, σακάτευα τα πόδια μου, έκανα φασαρία σαν ΠΑΙΔΙ και έγραφα σαν ανώριμο ΠΑΙΔΙ που και που τα δικά μου. Εσείς σαν παιδιά πως ήσασταν δηλαδή;
Τα παιδιά που κάνατε προσαγωγή δεν είναι βαποράκια, τα παιδιά δεν έχουν όπλα, τα παιδιά δεν πυροβολούν στον αέρα και όποιον πάρει ο χάρος, τα παιδιά δεν κλείνουν με τα αμάξια τους τις ράμπες της πλατείας, τα παιδιά κάνανε το τρομερό όμως και γράψανε με μαρκαδόρο στις κούνιες της πλατείας!!
Διαβάζω από αυτούς που συμφωνούν με τον χειρισμό, ότι όποιοι εναντιώνονται στον συγκεκριμένο τρόπο διαχείρισης των παιδιών, όπως έγινε, πατάνε πάνω στις παιδικές ψυχές για πολιτικό όφελος.
Για να μην μακρηγορώ όμως με αναλύσεις και ιστορίες , θέλω να πω κάποια πράγματα, όπως συνήθως λέω χωρίς κανένα πολιτικό όφελος από μεριάς μου, για όσοι με γνωρίζετε.
Λοιπόν όποιος δεν έχει την ενσυναίσθηση, δεν μπαίνει στην διαδικασία να καταλάβει γιατί τα παιδιά είναι παιδιά, γιατί τα παιδιά αντιδρούν έτσι, δεν γνωρίζει τον τρόπο για το πως θα κερδίσει τον σεβασμό κάποιου παιδιού και επιβάλει ακραίες τακτικές εκφοβισμού, να τον ενημερώσω ότι δεν θα κερδίσει ποτέ τον σεβασμό και επίσης δείχνει στο παιδί έναν δρόμο του τύπου «ότι δεν μπορώ να το κερδίσω, θα εκφοβίσω και θα το επιβάλλω».
Κι επειδή για ένα παιδί ισχύει το «κοινωνία καθρέφτης σου είμαι και σου μοιάζω» κοιτάτε εσείς οι ώριμοι ενήλικοι αντί να υψώνετε το χέρι, να εφαρμόζετε τακτικές εκφοβισμού και να γράφετε επικίνδυνα σεντόνια με ανώριμη συνθηματολογία, να βρείτε ανθρώπινους τρόπους και γέφυρες επικοινωνίας με τα παιδιά.
Είναι πολύ λεπτό το θέμα και εάν δεν ξέρετε πώς να τα αντιμετωπίσετε ως δήμος, συμβουλευτείτε ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και άλλους ειδικούς.
Στράτος Παλάσης