Με δύο Υπουργικές Αποφάσεις αποδίδονται συνολικά 43.000.000,00 ευρώ σε όλους τους Δήμους της Χώρας και δημοσιεύθηκαν την 11η Δεκεμβρίου.
Από αυτά, τα 25 εκατομμύρια ευρώ προέρχονται από έσοδα του αρ. 9 του ν.2880/2001, δηλαδή από τα Τέλη Διαφήμισης κατηγορίας Δ’.
Τα 18 εκατομμύρια ευρώ έχουν ως πηγή έσοδα του αρ.24 του ν.2130/1993, ήτοι το Τέλος Ακίνητης Περιουσίας (ΤΑΠ). Τα συγκεκριμένα χρήματα διατίθενται υποχρεωτικά κατά ποσοστό 50% τουλάχιστον για την εκτέλεση έργων, καταβολή αποζημιώσεων ρυμοτομούμενων ή απαλλοτριωμένων ακινήτων και αγορά ακινήτων και το υπόλοιπο για την κάλυψη άλλων αναγκών.
Για την κατανομή των εν λόγω εσόδων στους 332 Δήμους, ελήφθη υπόψη ο πραγματικός πληθυσμός, όπως αυτός προέκυψε από την απογραφή του 2011.
ΚΑΤΑΝΟΜΗ 25 ΕΚΑΤ.
ΚΑΤΑΝΟΜΗ 18 ΕΚΑΤ.
Ανάλογη είναι και η κατανομή από τα έσοδα του Τέλους ακίνητης περιουσίας.
Σημειώνουμε πως το τελευταίο διάστημα για το Δήμο έχουν εγκριθεί – εισπραχθεί περίπου 200.000 ευρώ.
Περίπου 50.000 ευρώ για λειτουργικά έξοδα των Σχολείων, 100.000 από πανηγύρι της Αγίας Βαρβάρας, 60.000 από τέλη διαφήμησης, ΤΑΠ κλπ.
Υπάρχει δηλαδή χρήμα για να κινείται η μηχανή του Δήμου…