Οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου τιμούν τον Ολυμπιονίκη κολυμβητή Σπύρο Γιαννιώτη by paris / 29/11/2018 Όλοι στο σχολείο με μεγάλη προσμονή περιμένουμε την ξεχωριστή ημέρα. Ευθύμιος Χατζηευσταθίου Δ/ντης Β΄ Δημοτικού Σχολείου Αγίας Βαρβάρας Share this: Share on X (Opens in new window) X Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Related Posts Αναψυκτήριο “ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ”, ο δήμος αποφάσισε τη διενέργεια δημοπρασίας για την εκ νέου εκμίσθωση του 11/06/2026 Ενοικιάζεται δημοτικό περίπτερο στην Ελ. Βενιζέλου 11/06/2026 Δεν ανάβει η λάμπα στην Παλ. Πολεμιστών, λόγω ΔΕΗ, υποστηρίζει ο δήμος, μας ενημέρωσε συμπολίτης μας 11/06/2026