Η Ειρήνη Αγαπητού επανήλθε σχετικά με το θέμα των επισκευών στο Β΄ Δημοτικό Σχολείο

Πριν λίγες ημέρες δημοσιεύσαμε κείμενο της προέδρου του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Β΄Δημοτικού Σχολείου της πόλης μας κ. Ειρήνη Αγαπητού, που αφορούσε τις επισκευές και ελαιοχρωματισμούς που γίνονται αυτήν την περίοδο στα Σχολεία της πόλης μας και συγκεκριμένα στο Β΄Δημοτικό Σχολείο.

Ο Δήμαρχος της πόλης μας κ. Καπλάνης σε ανάρτησή του σχετικά με τις εργασίες αυτές δημοσίευσε και φωτογραφία του προαυλίου του Σχολείου, το οποίο όμως έχει ανακατασκευαστεί και χρωματιστεί με χορηγία του Ιδρύματος Νιάρχου.

Η κ. Αγαπητού λοιπόν έβαλε τα πράγματα στη θέση τους με το κείμενό της εκείνο.

Σήμερα επανήλθε σχετικά με το ίδιο θέμα με νέα ανάρτησή της, την οποία δημοσιεύουμε:

“ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!

To έργο που αφορά στον προαύλιο χώρο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Βαρβάρας, είναι μια χορηγεία του Ιδρύματος Νιάρχος.

ΈΓΙΝΕ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΑΨΙΜΟ.

Το μισό προαύλιο ήταν κτισμένο αφενός ένα σκαλί δώδεκα εκατοστών πιο κάτω από την υπόλοιπη αυλή, αφετέρου στρωμένο με πλάκες που στη βροχή και όχι μόνο ήταν άκρως ολισθηρές και κατά συνέπεια επικίνδυνες για τη σωματική ακεραιότητα μαθητών και εκπαιδευτικών.

Αρχικά έπρεπε όλη η επιφάνεια να «σηκωθεί» δώδεκα εκατοστά, ώστε να καταργηθεί το σκαλί.

Κατόπιν να μπει νέο δάπεδο, αντιολισθητικό.

Η συνεισφορά της Δημοτικής Αρχής σε όλο αυτό ήταν η Μελέτη της Τεχνικής Υπηρεσίας.

Και δεν ξεχνάμε φυσικά τη μάχη που έδωσε ο διευθυντής του σχολείου μας για να βρεθεί ο χρηματοδότης, έτσι ώστε τα παιδιά μας να είναι ασφαλή σε ένα σχολείο που έχει και άλλες κατασκευαστικές δυσκολίες, ορόφους, σκάλες κλπ..

Οπότε το πρόβλημα δεν το έλυσε ούτε αυτή, ούτε η προηγούμενη Δημοτική Αρχή, ούτε η Περιφέρεια, όπως και όφειλαν.

Το σχολείο λειτουργεί από τη σχολική χρονιά 1994-1995 και το δομικό αυτό πρόβλημα ήταν χρόνιο.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΕ:

Ενώ τα παιδιά μας είναι μαθητές δημόσιων σχολείων οι παροχές δεν είναι οι αντίστοιχες..

Τι μπορεί να σημαίνει δωρεά και χορηγεία και τι μπορεί στο μέλλον να ζητήσει ο χρηματοδότης ως αντάλλαγμα..

Τι σηματοδοτεί το να βάζουν οι γονείς και οι δάσκαλοι το χέρι στην τσέπη..

Τι σημαίνει καλό ή κακό δημόσιο σχολείο..

Τι αποτέλεσμα μπορεί να φέρει το κλείσιμο ενός σχολείου σε μια πόλη σαν τη δική μας ..

Τι μπορούμε να κάνουμε όσοι εμπλεκόμαστε με τη σχολική κοινότητα..

Η κουβέντα αυτή πρέπει ν΄ανοίξει και οι γονείς δεν πρέπει να μείνουν αμέτοχοι…”