Δήμος να κοιτάξει κατάματα την αλήθεια και να προσπαθήσει να ανταποκριθεί στα απολύτως δικαιολογημένα παράπονα συνδημοτών μας

 

Λάβαμε την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου στις 9 το βράδυ, το παρακάτω email από συμπολίτισσά μας, μαζί με τρεις φωτογραφίες.

Μέσα από το κείμενο της βγαίνει μια διάσταση που λίγοι την έχουν αναδείξει έως τώρα.

Ο λόγος για την εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας που υπάρχει στο Δήμο αλλά δεν εφαρμόζεται: “Η επιβολή κυρώσεων  από το Δήμο σε όσους ρυπαίνουν την πόλη και την υποβαθμίζουν συνειδητά και ετσιθελικά”.

Διαβάζοντας το κείμενο της συμπολίτισσας μας, γίνεται αντιληπτό πως με απλά λόγια, χωρίς φανατισμό, αντιπολιτευτική διάθεση και κραυγές, λέει αλήθειες.

Αλήθειες που καλά θα κάνει ο Δήμος να τις κοιτάξει κατάματα και να προσπαθήσει να ανταποκριθεί στα ήρεμα, αλλά απόλυτα δικαιολογημένα παράπονα της συνδημότισσάς μας, αλλά και άλλων συνδημοτών μας.

Παρακάτω δημοσιεύουμε το ηλεκτρονικό μήνυμα που λάβαμε:

“Κε Βαμβακόπουλε, αυτή είναι δυστυχώς η εικόνα της πόλης μας επι μια εβδομαδα που ασυνείδητος καταστηματάρχης αποφάσισε να βγάλει μπάζα δίπλα στο κάδο απορριμάτων επί της Αφροδίτης στον μόνο δρόμο που στρίβει απο την Ελ. Βενιζελου, σίγουρα χωρίς να ειδοποιήσει το δήμο.

Προσπάθησα να επικοινωνήσω στο τμήμα καθαριότητας, δεν απαντούσαν, ούτε και στο 5ψηφιο νούμερο του δημαρχείου χωρίς αποτέλεσμα.

Ενημέρωσα μια υπάλληλο της καθαριότητας την Πέμπτη 30/11 που συνάντησα εν ώρα εργασίας και την ενημέρωσα για την κατάσταση, αλλά μέχρι και αυτήν την ώρα επικρατεί αυτή η εικόνα με τους χιλιάδες επισκέπτες να κατακλύζουν την πόλη μας.

Αυτό που με εξοργίζει είναι ότι δεν υπάρχει πρόστιμο για τον ασυνείδητο καταστηματάρχη που μαζί με τα μπάζα υπάρχει βέβαια και σακούλα με την επωνυμία του καταστήματός του για να επιβεβαιωθεί η πράξη του.

Σας ευχαριστώ και σας επισυνάπτω της φωτογραφίες”.

Ρωτήσαμε την συμπολίτισσά μας, εάν επιθυμεί να δημοσιεύσουμε το όνομά της.

Παρακάτω δημοσιεύουμε την απολύτως δικαιολογημένη απάντησή της:

“Θα προτιμούσα όχι κύριε Βαμβακόπουλε, θα ήταν καλύτερα η υπογραφή να είναι μια “αγανακτισμένη δημότης”.

Η κατάσταση της καθαριότητας έχει φτάσει στο απροχώρητο στην πόλη μας με τα τόσο υψηλά δημοτικά τέλη, στο Ψυχικό είναι σε χαμηλότερα επίπεδα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα όπως σας έγραψα είναι ότι δεν υπάρχουν πρόστιμα και κανόνες για να εφαρμόζονται αλλά και παιδεία για την καθαριότητα γιατί πρώτα σέβομαι τον εαυτό μου, την γειτονία μου να είναι καθαρή και περιποιημένη !!! Αυτή την εικόνα θέλουμε για την πόλη μας, την ημέρα του εορτασμού της;  Ευχαριστώ και είμαι στη διάθεση σας υπάρχουν πολλά που έχω αντιληφθεί αυτές τις ημέρες που βρίσκομαι με άδεια για τις υπηρεσίες καθαριότητας του δήμου και ποιος κοροϊδεύει ποιον”.

Σημ. “Π”: Η σακούλα του καταστήματος δεν αποδεικνύει πως τα πέταξε το συγκεκριμένο κατάστημα. Υπάρχουν όμως τρόποι να πληροφορηθεί ο Δήμος ποιος πέταξε τα μπάζα, αρκεί να το θέλει… Όσον αφορά τον πενταψήφιο αριθμό που επικαλείται η συμπολίτισσά μας ΔΕΝ ισχύει πλέον. Το τηλέφωνο της Υπηρεσίας Κθαριότητας του Δήμου είναι: 210 569 0485 και του τηλ. Κέντρου 213 3201 9300.

ΥΓ: Μερικές φορές ήρεμη καταγραφή των γεγονότων όπως η παραπάνω περιγραφή από τη συμπολίτισσά μας, είναι ηχηρότερες από κραυγές άλλων και ίσως να έχουν καλύτερο αποτέλεσμα.

Ο λόγος στο Δήμο τώρα και ποιο συγκεκριμένα στον Αντιδήμαρχο κ. Σαββίδη, ο οποίος πρέπει να  ξεκινήσει από την υπάλληλο καθαριότητας ρωτώντας την εάν μετέφερε στην υπηρεσία καθαριότητας, την ενημέρωση που της έκανε η συμπολίτισσά μας και στη συνέχεια επίσκεψη στον καταστηματάρχη, τουλάχιστον για κάποια παρατήρηση.

Ίσως ο Δήμος με ευκαιρία και το παραπάνω επικαιροποιήσει τον Κανονισμό  Καθαριότητας της πόλης μας και να τον μοιράσει, σε καταστηματάρχες και συμπολίτες μας, πριν ξεκινήσει την επιβολή προστίμων, σαν μια τελευταία προσπάθεια συνεννόησης Δήμου και κατοίκων της Αγίας Βαρβάρας και στα θέματα καθαριότητας. Ταυτόχρονα όμως να νουθετήσει και τους υπαλλήλους του  να σέβονται τους συμπολίτες μας, όταν εκείνοι απευθύνονται σε αυτούς.