.
Ένα από τα απορριμματοφόρα που κυκλοφορεί στην πόλη μας, το οποίο χρησιμοποιείται για την ανακύκλωση, έχει στα πλαϊνά του μέρη ένα γκράφιτι, το οποίο έχει και την ημερομηνία δημιουργίας του, το “26”, δηλαδή εφέτος.
Αναρωτιόμαστε εάν το συγκεκριμένο όχημα ανήκει στον στόλο του δήμου μας ή εάν το έχουμε πάρει δανεικό από άλλον δήμο, όπως ένα άλλο τους τελευταίους μήνες από το δήμο Αιγάλεω, επειδή δεν αναγράφεται στην πόρτα του ο ιδιοκτήτης του, όπως συνηθίζεται.
Εάν τελικά το όχημα είναι το δήμου μας και όχι δανεικό, γεννιέται το ερώτημα πότε και που ζωγραφίστηκε, αφού το συγκεκριμένο όχημα μετά την εργασία του, παρκάρει μέσα στον φυλασσόμενο χώρο της ΒΙΟΧΡΩΜ;;;


