Χωματερές στο βουνό – Εκατοντάδες σακούλες με σκουπίδια στη βουνοπλαγιά – Κίνδυνος για τη δημόσια υγεία και τον υδροφόρο ορίζοντα

.

Άθλια και επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία και τον υδροφόρο ορίζοντα είναι η κατάσταση που επικρατεί στο βουνό.

Απέναντι από το π. αναψυκτήριο ΠΑΝΘΕΟΝ, εκατοντάδες σακούλες με σκουπίδια, πεταμένες και επί χρόνια αμάζευτες “κακοποιούν” το βουνό και την πόλη μας.

Στη συγκεκριμένη περιοχή συχνά – πυκνά ξεσπούν και πυρκαγιές και ολοκληρώνουν την παρέμβαση των εκεί ιδιοκτητών.

Φανταστείτε το αναψυκτήριο σε λειτουργία και όσους ανεβαίνουν για τη θέα του, να βλέπουν αυτό το χάλι και να μυρίζουν τα σκουπίδια.

Ανεξάρτητα πάντως από τη λειτουργία ή όχι του αναψυκτήριου κάτι πρέπει να γίνει για να μη συσσωρεύονται οι τόνοι των σκουπιδιών στην περιοχή εκείνη.

Οι αεροφωτογραφίες είναι από τον κ. Γιάννη Τζιάσιο. 

Σε αυτές απεικονίζονται οι χωματερές και γενικότερη άποψη της περιοχής με το αναψυκτήριο σε κόκκινο κύκλο και οι εκατοντάδες σακούλες με τα σκουπίδια στη βουνοπλαγιά με κόκκινα βέλη…