.
Γράφαμε εχθές νωρίς το πρωί πως: συμπολίτης μας γείτονας του δημοτικού κινηματοθέατρου “ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ” διαμαρτύρεται για την καθαριότητα και την εγκατάλειψη που υπάρχει στον ακάλυπτο του, από την οδό Μιχαλάτου και για ένα παρατημένο παρτέρι που υπάρχει στο σημείο.

Το παρτέρι παρατημένο γεμάτο αγριόχορτα και σκουπίδια, ενώ στον ακάλυπτο υπάρχουν όλων των ειδών σκουπίδια, έως και κλούβες αγροτικών προϊόντων.
Με ικανοποίηση είδαμε κι εμείς και ο συμπολίτης μας, λίγη ώρα αργότερα συνεργείο του δήμου να καθαρίζει το παρτέρι και τον ακάλυπτο του κινηματοθέατρου.



