Ακόμα μία παροχή νερού κόπηκε από συνεργείο των έργων στην Στέφανου Σαράφη…

Ακόμα μία παροχή νερού κόπηκε κι εχθές από το συνεργείο που κάνει τα έργα στην οδό Στέφανου Σαράφη.

Τα νερά έτρεχαν στην κατηφόρα της οδού Αφροδίτης έως ότου έφτασε η ΕΥΔΑΠ και τα έκλεισε, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η ζημιά.