Κλείνει μήνας και δεν έχουν αντικατασταθεί τα σπασμένα τζάμια στο 10ο Νηπιαγωγείο

Αλήτες, στις αρχές Μαΐου, λιθοβόλησαν το 10ο Νηπιαγωγείο της πόλης μας με δεκάδες πέτρες, με αποτέλεσμα να σπάσουν τα τζάμια από την πλευρά του πεζόδρομου Παπαδιαμάντη.

Κάτι ανάλογο είχε συμβεί και τον Οκτώβριο του 2024, αλλά οι δράστες δεν εντοπίστηκαν και η ατιμωρησία, οδήγησε άλλους ή τους ίδιους να σπάσουνε ξανά τα τζάμια του Νηπιαγωγείου.

Δεν υπάρχει έως στιγμή εκτίμηση εάν οι δράστες εισήλθαν στο χώρο του σχολείου και έβαλαν σαν στόχο τα τζάμια του ή πέταγαν τις πέτρες από τον πεζόδρομο.

Σημειώνουμε πως το 2024, πήρε δύο και πλέον εβδομάδες για να αντικατασταθούν τα τζάμια από το δήμο.

Αυτή τη φορά πλησιάζουμε τον μήνα από το συμβάν και τα τζάμια δεν έχουν αντικατασταθεί ακόμα.

Σημειώνουμε πως σήμερα το απόγευμα στο Νηπιαγωγείο θα γίνει η ετήσια παιδική γιορτή, με τους γονείς να βρίσκονται μπροστά σε αυτό το θέαμα…