Κάτοικοι ελπίζουν σε γρήγορη αποκατάσταση του οδοστρώματος της οδού Περικλέους…

Γράφαμε προχθές πως μετά από  πολλούς μήνες εμφανίστηκε συνεργείο της  ΕΥΔΑΠ για να αντιμετωπίσει τη διαρροή που υπήρχε επί μήνες στην οδό Περικλέους, στην είσοδο προς το άλσος ΜΗΤΕΡΑ.

Τα νερά κατηφόριζαν τον δρόμο, έφταναν την οδό Ιπποκράτους και συνέχιζαν προς την Αριστοφάνους.

Η διαρροή σταμάτησε και οι κάτοικοι ελπίζουν πως δεν θα χρειαστεί να περάσουν άλλοι τόσοι μήνες για την αποκατάσταση του οδοστρώματος…