
Ο τρόπος λειτουργίας ορισμένων εργολάβων και των συνεργείων τους έχουν ξεπεράσει κάθε όριο στην πόλη μας, στα σημεία που πραγματοποιούν εργασίες.
Λειτουργούν σαν “κράτος εν κράτει” και δεν υπολογίζουν τίποτα.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα στο τρίγωνο Ρεθύμνου και Λαμπροπούλου.
Σε αυτό υπάρχουν πεταμένες σωλήνες, παλέτες, κυβόλιθοι και κάθε άλλης φύσεως οικοδομικά υλικά, καταστρέφοντας το ελάχιστο πράσινο που υπάρχει σε αυτό.

Ο δήμος δε, απλά παρατηρητής.
Τα βλέπει και δεν αντιδρά.
Εκτός κι αν μετά από τόσους μήνες δεν τα έχει δει ή έχει δώσει άδεια για τη χρησιμοποίηση του χώρου από τα συνεργεία, με αποτέλεσμα αυτό που φαίνεται στις φωτογραφίες μας…



