
Σχεδόν σε όλους τους δρόμους της πόλης μας και τα πεζοδρόμια υπάρχουν κλαδέματα δένδρων και αγριόχορτα που έχουν κοπεί λόγω της αντιπυρικής περιόδου, που ξεκινά.
Πολλοί συμπολίτες μας ανταποκρίνονται στο κάλεσμα για τους καθαρισμούς των χώρων τους.

Από πλευράς του δήμου πάντως πρέπει να εντατικοποιηθεί το μάζεμα τους και να μην παραμένουν στους δρόμους επί μέρες…
Τα ξερά φύλλα στα κλαδιά αποδεικνύουν πόσες ημέρες είναι αμάζευτα…

Τις φωτογραφίες μας τις έστειλαν εχθές συμπολίτες μας από τις οδούς Ζ. Πηγής, Πλατή και Γούναρη.



