
Την περασμένη εβδομάδα ο δήμος, δείχνοντας μια πρωτοφανή ανταπόκριση σε αίτημα συμπολίτη μας για αντικατάσταση καμένου προβολέα σε δρόμο της πόλης μας που εκτελούνται έργα, αυθημερόν αντικατέστησε τον καμένο με καινούργιο.
Έως εδώ πολύ καλά και άξια συγχαρητηρίων η υπηρεσία.
Όμως αντί να τοποθετήσει προβολέα του μεγέθους και την έντασης εκείνου που αντικατέστησε, έβαλε έναν μικρότερο με μειωμένη ένταση, απ΄ ότι είναι αναγκαίο στη συγκεκριμένη περίπτωση και την έκταση που φωτίζει.
Στην κεντρική φωτογραφία μας, φαίνεται καθαρά η διαφορά μεγέθους, του ενός προβολέα, που επίσης υπάρχει στην ίδια κολώνα και φωτίζει προς διαφορετική κατεύθυνση, από τον άλλον που αντικαταστάθηκε
Πληροφορηθήκαμε πως ο δήμος στην αποθήκη του δεν έχει άλλον και όταν γίνει νέα προμήθεια, θα επανέλθει να βάλει εκείνον που χρειάζεται η περιοχή…
Μας κάνει εντύπωση πως ο δήμος δεν έχει αποθηκευμένα αναλώσιμα και πραγματοποιεί προμήθειες όταν ξεμένει από υλικά και προϊόντα.
Όσον αφορά την τσιμεντένια κολώνα στους οποίους βρίσκονται οι προβολείς, τη διάβρωσή της, τις σκουριές, τα σπασίματα και τα υπόλοιπα, δεν τα σχολιάζουμε…



