Αναμμένος ο δημοτικός φωτισμός, υπό το φως της ημέρας…

Δεν είναι η πρώτη φορά και φοβόμαστε, πως εάν οι υπεύθυνοι δεν κατανοήσουν το πρόβλημα με την ηλεκτρική ενέργεια και το κόστος αυτής δεν θα έχουμε σβηστό τον δημοτικό φωτισμό όσο είναι ημέρα στην πόλη μας.

Οι φωτογραφίες που δημοσιεύουμε είναι όλες τραβηγμένες εχθές.

Πρόκειται για το άλσος Δόξης και τις οδούς Ραιδεστού, Τσακάλωφ και Δεληγιάννη.

Πόσο δύσκολο είναι να ρυθμιστεί ο χρονοδιακόπτης τους να ανάβει λίγο πριν το σούρουπο;;;