
Την περασμένη εβδομάδα υπήρξαν σκαψίματα σε δύο σημεία της πόλης μας. προκειμένου να αντιμετωπιστούν ζημιές.
Η πρώτη παρέμβαση έγινε από την ΕΥΔΑΠ στον πεζόδρομο Πλατή στη δημαρχία για να σταματήσει η διαρροή νερών που έτρεχαν επί μέρες.
Η δεύτερη στο πεζοδρόμιο της οδού Χανίων από συνεργείο του ΟΤΕ προκειμένου να αντιμετωπιστεί πρόβλημα που υπήρχε.
Οι εργασίες των συνεργείων ολοκληρώθηκαν, αλλά στα σημεία παραμένουν τα μπάζα και τα πλακόστρωτα αδιαμόρφωτα.



