
Προχωρούν τα έργα της πεζοδρόμησης της οδού Αγίου Γεωργίου.
Έως τώρα δεν έχουν υπάρξει ιδιαίτερα προβλήματα, εκτός της ζημιάς την πρώτη ημέρα εργασιών, σε παροχή νερού από σκαπτικό μηχάνημα.
Οι κάτοικοι ελπίζουν σε ασταμάτητη ροή εργασιών, μιας και η χωμάτινη πλέον οδός, γεμίζει με σκόνες σπίτια, αυλές, κλιματιστικά και οχήματα.


