Άφαντο ξανά το συνεργείο για εργασίες στην οδό Κουντουριώτη…

Εμφανίστηκε κάποιο συνεργείο στην οδό Κουντουριώτη την περασμένη εβδομάδα για λίγες ημέρες, έκανε κάποιες εργασίες και οι κάτοικοι δεν το είδαν ξανά.

Αυτή η κωμωδία, διότι περί κωμωδίας πρόκειται, με τα συνεργεία να εμφανίζονται αραιά και που, να εξαφανίζονται για κάποιο διάστημα και να επανεμφανίζονται πάλι για λίγες ημέρες, πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή.

Η κωμωδία θα καταλήξει σε τραγωδία πλέον για τη διοίκηση του δήμου, με τον τρόπο και συχνότητα που “εκτελούνται” τα έργα στις οδούς Κουντουριώτη, Παπαφλέσσα και Ραιδεστού κυρίως…