
Ασταμάτητη ήταν η διαρροή νερού από παρτέρι της πλατείας 19 Μάη, τις τελευταίες ημέρες.
Τα νερά είχαν λιμνάσει στο παρτέρι στη γωνία Σίφνου και Απ. Παύλου και στη συνέχεια κατηφοριζαν την Σίφνου προς τους συλλεκτήρες του δικτύου ομβρίων.
Μετά από παρέμβαση του δήμου, επιδιορθώθηκε η βλάβη και σταμάτησε η διαρροή



