Η πρώτη ανταλλακτική βιβλιοθήκη της Αγίας Βαρβάρας

.

Ένα ακόμη βήμα στην “ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ” έγινε πραγματικότητα.

Το απόγευμα της Κυριακής 10 Μαΐου, μια ζεστή μεγάλη, ακόμη πιο μεγάλη παρέα, δημότες και κάτοικοι της Αγίας Βαρβάρας έβαλαν ο καθένας το λιθαράκι του για να γίνει το βιβλίο αναπόσπαστο κομμάτι των ανθρώπων της.

Στο μοναδικό αναψυκτήριο της πόλης δημιουργήθηκε μια ζεστή γωνιά που φιλοξενεί τα βιβλία που έφεραν οι φίλοι του βιβλίου της Αγίας Βαρβάρας.

Πρώτοι οι συγγραφείς της πόλης μας

Δημήτρης Γεωργάς, Πένυ Παπαδάκη, Αναστασία Κεραντζάκη, Χριστίνα Σουλελέ

Και πολλοί άλλοι που μας έστειλαν τα βιβλία τους με πολύ μεγάλη αγάπη!!

Έδωσαν ένα βιβλίο και ξεκίνησε ο κατάλογος των πρώτων δωρητών με πολλές ευχές!

Τα ράφια μας γέμισαν και ελπίζουμε να γεμίζουν κάθε στιγμή χαλάρωσης των αναγνωστών.

Η προσέλευση ήταν μεγάλη και η προσφορά των βιβλίων μας αποδεικνύει ότι τα βήματα μας είναι στα σωστά μονοπάτια.

Η βραδιά έκλεισε με πολλά χαμόγελα και αισιοδοξία.

Περιμένουμε η Αγία Βαρβάρα να αγκαλιάσει το “Πάρε ένα βιβλίο, δώσε ένα βιβλίο”.

Ευχαριστούμε πολύ όλους και ιδιαίτερα τον Κώστα και την Άννα τους ιδιοκτήτες του Λίθου!!

Σύντομα θα ξανασυναντηθούμε και σε επόμενα βήματα!!

“Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ”