Άφαντα τα κολωνάκια της μπάρας στον πεζόδρομο Κουντουριώτη

.

Γράφαμε τον περασμένο Αύγουστο πως: Στην τοποθέτηση μπάρας, ετοιμάζεται να προχωρήσει ο δήμος στον πεζόδρομο της Κουντουριώτη, λίγα μέτρα από την Ελ. Βενιζέλου.

Πιθανόν η είσοδος στον πεζόδρομο οχημάτων, μη μόνιμων κατοίκων να ώθησε το δήμο να πάρει αυτήν την απόφαση.

Μακάρι να έχει δίκαιο ο δήμος και να μακροημερεύσει αυτή η κίνησηκατάληγε το δημοσίευμά μας…

Πάντως σύμφωνα με την σημερινή εικόνα του σημείου (πάνω φωτογραφία), δεν πρόλαβε να μακροημερεύσει, αφού τα κολωνάκια που θα κάθονταν η μπάρα έχουν εξαφανιστεί και αι βουλαί του δήμου, είναι πλέον άγνωστες, όπως και που έχουν καταλήξει τα κολωνάκια, εννέα μήνες αργότερα…