.
Γράφαμε τον περασμένο Αύγουστο πως: Στην τοποθέτηση μπάρας, ετοιμάζεται να προχωρήσει ο δήμος στον πεζόδρομο της Κουντουριώτη, λίγα μέτρα από την Ελ. Βενιζέλου.
Πιθανόν η είσοδος στον πεζόδρομο οχημάτων, μη μόνιμων κατοίκων να ώθησε το δήμο να πάρει αυτήν την απόφαση.
Μακάρι να έχει δίκαιο ο δήμος και να μακροημερεύσει αυτή η κίνηση, κατάληγε το δημοσίευμά μας…
Πάντως σύμφωνα με την σημερινή εικόνα του σημείου (πάνω φωτογραφία), δεν πρόλαβε να μακροημερεύσει, αφού τα κολωνάκια που θα κάθονταν η μπάρα έχουν εξαφανιστεί και αι βουλαί του δήμου, είναι πλέον άγνωστες, όπως και που έχουν καταλήξει τα κολωνάκια, εννέα μήνες αργότερα…




