
Ο ομορφότερος και σημαντικότερος πεζόδρομος της πόλης μας είναι αυτός του ΔΙΟΜΗΔΗ ΚΟΜΝΗΝΟΥ.
Ο πεζόδρομος, ακριβό έργο αφού πλακοστρώθηκε με ακριβές πετρόπλακες, ξεκινάει από την οδό Ελ. Βενιζέλου και καταλήγει στην οδό Δωδεκανήσου και βρίσκεται μεταξύ του άλσους ΜΗΤΕΡΑ και του Σχολικού συγκροτήματος.

Με την πάροδο των δεκαετιών πολλές πλάκες ξεκόλλησαν, έφυγαν από τη θέση τους, έσπασαν και καταστράφηκαν.
Ο δήμος αντί να αντικαταστήσει τις πέτρες που έφυγαν έριξε τσιμέντο, καταστρέφοντας το πλακόστρωτο και το έργο στην προέκτασή του.

Οι κάτοικοι πάντως και οι περαστικοί είναι δυσαρεστημένοι από τη βρόμα που υπάρχει και μυρίζει έντονα και ζητούν ο δήμος να φροντίσει για την καθαριότητά του με το αυτοκινούμενο σκουπάκι που έχει και να πλυθεί καλά με την υδροφόρα και το πιεστικό που επίσης διαθέτει.

Φυσικά ζητάνε και το κόψιμο των αγριόχορτων που είναι γεμάτα τα παρτέρια κατά μήκος του πεζόδρομου, απειλητικά για ανάφλεξη και εξάπλωση πυρκαγιάς…


