Με τεσσάρα αποχαιρέτισε η ΑΠΕ πρωτάθλημα και Α κατηγορία ΕΠΣΑ

Με το βαρύ σε βάρος της σκορ 4 – 1, η ΑΠΕ ΑΓΙΑ ΕΛΕΟΥΣΑ ολοκλήρωσε τις εμφανίσεις της για την φετινή αγωνιστική περίοδο κόντρα στον ΧΟΛΑΡΓΟ εκτός έδρας, το Σάββατο το απόγευμα 9 Μαΐου.

Και τυπικά πλέον η ΑΠΕ υποβιβάστηκε και από τη νέα αγωνιστική περίοδο θα αγωνίζεται στην Β κατηγορία ΕΠΣΑ, πικραίνοντας τους πολυάριθμους οπαδούς και φίλους της.

Η ΑΠΕ παρ΄ ότι προηγήθηκε στο σκορ στο 8ο μόλις λεπτό, έδειξε αδυναμίες και συγκέντρωση στο παιγνίδι της, με αποτέλεσμα να γευτεί την βαριά ήττα.