
Με το βαρύ σκορ 4 – 2, έχασε ο ΚΕΡΑΥΝΟΣ το παιγνίδι του εκτός έδρας κόντρα στα ΠΑΤΗΣΙΑ, το απόγευμα του Σαββάτου 9 Μαΐου, για την προτελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος Β ΕΠΣΑ.
Ο ΚΕΡΑΥΝΟΣ με το ζόρι συμπλήρωσε αξιόλογη αποστολή και ήταν δύσκολο να ανταποκριθεί στις ανάγκες και απαιτήσεις του αγώνα.



