.
Γράφαμε προ εικοσαήμερου πως σε “ζούγκλα” έχει μεταμορφωθεί η παιδική χαρά που βρίσκεται στην οδό Δωδεκανήσου δίπλα από την είσοδο του Νοσοκομείου.
Το αγριόχορτα έχουν ξεπεράσει το ένα μέτρο σε ύψος και οι γονείς αποφεύγουν να πηγαίνουν τα παιδιά τους σε αυτήν.

Απέναντι από την παιδική χαρά, ακόμα ένας χώρος είναι πνιγμένος στα αγριόχορτα και χρειάζεται να τον επισκεφτεί ο δήμος.
Πρόκειται για το τρίγωνο με τους τεράστιους ξεραμένους θάμνους, που και γι΄ αυτούς έχουμε κάνει αναφορά και ο οποίος είναι γεμάτος αγριόχορτα.

Ξερά αγριόχορτα υπάρχουν και στο πεζοδρόμιο του τριγώνου, το οποίο χρειάζεται καθαριότητα…



