.Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
.
Χάρη στη δική σας στήριξη, καταφέραμε ήδη να αναβαθμίσουμε τη μεγαφωνική εγκατάσταση του σχολείου μας.
.
Μαζί συνεχίζουμε, με στόχο να προσφέρουμε ακόμη περισσότερα στα παιδιά μας και στη σχολική κοινότητα..
.
.
.
.
.
.
.
.
Με εκτίμηση,
Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων


