.
Γράφαμε εχθές το πρωί πως επάνω στο νεοκατασκευασμένο πεζοδρόμιο και ακριβώς κάτω από κρεμαστή γλάστρα με άνθη, υπάρχει κάδος απορριμμάτων στο ΑΝΟΙΚΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΜΠΟΡΙΟ της πόλης μας, στην Ελ. Βενιζέλου.

Αναρωτιόμασταν μάλιστα ποιανού ιδέα ήταν η επιλογή της θέσης για να τον συγχαρούμε, αφού η προσπάθεια αναβάθμισης του χώρου αυτομάτως υποβαθμίζεται;;;
Ζητούσαμε να κατέβει ο κάδος στο δρόμο γιατί τέτοιες κινήσεις και προχειρότητες απέχουν πολύ από ένα πεζοδρόμιο εμπορικού κέντρου…
Με ικανοποίηση είδαμε αργότερα το πρωί του Σαββάτου ο κάδος να μην είναι πλέον στο πεζοδρόμιο, αλλά στον δρόμο…



