Κάδος απορριμμάτων επάνω στο πεζοδρόμιο του ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ!!!

Το είδαμε και αυτό…

Επάνω στο νεοκατασκευασμένο πεζοδρόμιο και ακριβώς κάτω από κρεμαστή γλάστρα με άνθη, υπάρχει κάδος απορριμμάτων στο ΑΝΟΙΚΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΜΠΟΡΙΟ της πόλης μας, στην Ελ. Βενιζέλου.

Ποιανού ιδέα ήταν η επιλογή της θέσης για να τον συγχαρούμε, αφού η προσπάθεια αναβάθμισης του χώρου αυτομάτως υποβαθμίζεται;;;

Ας κατέβει λοιπόν ο κάδος στο δρόμο γιατί τέτοιες κινήσεις και προχειρότητες απέχουν πολύ από ένα πεζοδρόμιο εμπορικού κέντρου…