
Οργή προκάλεσε η αποτρόπαια πράξη της κλοπής στοιχείων από το ΜΝΗΜΕΙΟ ΠΟΝΤΙΩΝ στην πλατεία 19ης Μάη, στις αρχές του περασμένου Μαρτίου, από αγνώστους δράστες.
Οι δράστες με λοστό και κόφτη αφαίρεσαν από το μνημείο μία λίρα, ένα μαχαίρι και ένα τουφέκι, τα οποία ήταν συνδεμένα με το μανουάλι και ολοκληρωνόταν η καλλιτεχνική του σύνθεση.
Την Κυριακή 10 Μαΐου ο Σύλλογος Ποντίων διοργανώνει εκδήλωση για τη γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου στην πλατεία 19ης Μαΐου και ο δήμος τις τελευταίες ημέρες πραγματοποιεί βαψίματα, κλαδέματα, φυτέματα και καθαρισμούς, στον χώρο.

Πάντως το ΗΡΩΟ θα είναι “πληγωμένο” και χωρίς βασικά στοιχεία της όλης σύνθεσής του…
Έπρεπε να είχε υπάρξει μέριμνα, τους μήνες που πέρασαν, για την συμπλήρωση του ΗΡΩΟΥ, με τα κομμάτια που κλάπηκαν…



